2012. november 6., kedd

2009. Febr. Siegen, otthon, édes otthon :))



Siegenben

2009 február 14-töl :)

Gyönyörű szép város, barátságos, hegyekkel borított, sok látnivalóval...











                             
 ez pedig a szűkebb hazám, Kaan Marienborn


Elsőrendű kirándulóterep Bizsuval. Ez a hegy hozzánk egy 10 percnyi gyalogútra van :)


Három hónapos szerződéssel jöttem Lore mamihoz. 2 hónap múlva a mami felhívta a Hausengel irodáját, hogy ha le mernek valaki mással váltani, akkor szerződést bont az irodával. 

Lassan megnyugodtam mellette, helyrejöttem lelkileg, egész más ember lettem.







Így maradtam nála, és vagyok még mellette a mai napig is. Nyaranta és ősszel Grömitzbe utazunk a mami apartmanjába, és élvezzük a friss tengeri levegőt. A hullámokat nem annyira, mert nem vagyok én bolond, hogy belemenjek a 17 fokos vízbe.. brrrrrrrrrrrr...

2009 szeptemberétől megkezdtem a nyelviskolát a Volkshochschuleban. 

4 kurzust végeztem el, de kellett is, mert az első kurzus után még ugyanolyan elveszettnek éreztem magam, mint korábban. Nem mertem megszólalni..

                           2009. Az első Karácsonyunk együtt :)

Baloldalt az én Lore mamim, jobb oldalt Frida mama
na és én ki vagyok??
És sétálunk minden nap, amikor az idö megengedi. Orvosi utasítás, bár mindig bepróbálkozik nálam, hogy hátha rövidebbre veszem a távot :) Ùgy toporzékol, mint én gyerekkoromban :))  




Már a lányok is voltak nálunk, egyszer tavasszal, aztán meg karácsonykor..






Memici Thomassal, Nikolka, sajna egyedül, Szabi nélkül jött 

Volt ajándék, de rendesen :))



Itt eleinte számomra az egyedüli kikapcsolódást csak az internet jelentette. Levelezni a régi kollégáimmal, olvasni a magyar oldalakat. Aztán az IWIW mellett felfedeztem a Facebookot is, majd ráakadtam a Müncheni magyarok oldalára, ismerősöket szereztem, és mikor megalapította A. Öze a Magyar gondozók nyugaton csoportot, örömmel csatlakoztam hozzájuk. 

                     
Ahonnan aztán jó egy évvel késöbb úgy kihajítottak, mint macskát szarni...már bocsánat.. de ennél finomabban a szituáció jellege miatt nem lehet fogalmazni :) 

Főbenjáró bűnöm az volt, hogy nem úgy ugráltam, ahogy a főnök fütyült, és nem vettem részt a mások ellen indított személyes hadjárataiban. 

Mert ha kardot ránt valaki ellen, akkor vívja is meg a harcát egyedül, engem hagyjon ki belőle.. pláne ha olyan dolog miatt kardoskodik, amivel én nem tudok azonosulni.. tehát repültem mint a győzelmizászló :) 

Meg azok is, akik fel mertek miattunk szólalni :)) De így volt jó, mert a kényszer rávitt minket arra, hogy kiutat találjunk: 

ez pediglen a " Folytassa, Növér, Külföldiában csoport lett :))

                                                https://www.facebook.com/groups/474549649287467/
  
                      


3 megjegyzés: