2012. november 6., kedd

2012. Juni 27. Most engem hülyének néztek??

Helyzetjelentés: Június 27

A sikeres vizsgatétel után alig maradt kis időm a pihenésre, hogy kikapcsoljam egy kicsit az agyam, készülődni kellett, mert mentünk mamival nyaralni Grömitzbe.




Nyaralás előtti utolsó napok, mindent rendben akarok itt hagyni, van elég dolgom, futkosok mint fing a fürdőben:) ide rohanni, ezt- azt javíttatni az utolsó percben, Frida mamáról sem szabad megfeledkeznem, berendelni a morfinflaszterjeit, elhozni..temetőt rendbe rakni , Fridánál is, Lollinal is...stb... 


Tegnap este Lolli kétségbeesetten hívott, elromlott a TV, nem mükszik... dehogy nem, csak elemet kellett a kütyüben cserélnem..de amire kicserélem, az sem volt 100%-os, de nem baj, ma mennem kellett az Obiba, City Galeribe, gondoltam valahol veszek hozza..Már a Saturnba tartottam elemért, mikoron KarlAugust hívott spanyolból, hogy mikorra leszek otthon, mert a szerviz jön ki hozzánk a TV miatt...
 
Mi van?? ez nekem új volt, mondtam, hogy annak a TV *nek tegnap este semmi baja nem volt az elemen kívül, de most akarom épp megvenni... Na, de mindegy, elem felejtve, sovány vaddisznó vágtában haza, a szervizes muksó már fent állt a kocsijával a helyemen, nem is tudtam tőle felmenni...de már nyitotta ki a garázsablakot, onnan belátni a bejárati ajtóra... és magyarázott valamit... mi a fene folyik itt??
 
Megyek fel, nyitom az ajtót, a mami saját maga akarta kinyitni a bejárati kaput, de mikor jött le a lépcsőn, seggre ült... Ö ott gubbasztott a lépcsőn, a szervizes manusz hiába volt nádszál vékony, az ablakrácson mégsem tudta magát átpasszírozni, hogy segítsen a maminak... nagyon mérges lettem, először persze a maminak segítettem felállni, közben a szakimaki egy csere készülékkel becsörtetett előttünk a szobába.. mire én leültettem Lollit a fenekére, és bementem a TV szobába, a szakimaki már vette volna le az állványról a készüléket, hogy kicseréli arra amit hozott... 

 -STOPP!! állítottam le határozottan..   Csak nézett rám, mit akarok.. 

- Megnézte hogy működik -e???
- Persze, de nem működik... volt a válasz.. biztos valamilyen LED probléma, ezeknél a modern készülékeknél nagyon gyakori...
- Én elhiszem, de dugja vissza a konnektorba azt a madzagot, be akarom kütyü nélkül kapcsolni a TV-t... 

És mit ad isten, működött... 

A semmiért fizettem 20 Eurót!!! De olyan mérges voltam Lollira, de olyan!! És észrevette hogy nem viccelek!! A lépcsőről lefele menet úgy is eleshetett volna, hogy beveri a fejet a betonba... de hát nem fogja fel ésszel... legközelebb, ha elmegyek, kulccsal csukom be az ajtót, hogy meg csak ne is tudjon kijönni... 

Donner Wetter!!!








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése