2012. november 7., szerda

2012 Oktober 19 Toffy lenyelt egy vekkert!!


Nem tudom mikor és hogyan, de Toffyfi lenyelt egy vekkert!




                           
10 másodperccel 7 óra előtt, a templomi harangok reggeli csodás ébresztője előtt rendszeresen kinyal az ágyból...

Ezt szó szerint tessék venni, mert addig fúrja magát előre, mígnem az arcomig nem ér, és akkor ébresztő gyanánt addig nyalogatja a képem a nyelvecskéjével, míg fel nem kelek :) 

Ma kissé morcos voltam miatta, mert úúúúúúúúúgy aludtam volna még :( 

Hogy öregszem-e vagy miért, nem tudom, de valahogy mikor beköszönt ez a morcos, borongós, sötét, kedvetlen idő, nem akarózik kimászni az agyból. 

A tavasszal és a nyáron nincs gond, akár éjfélig, hajnali egyig vagy hajnali kettőig is fent vagyok, és reggel semmi gond nélkül fitten ébredek. 

De most...valahogy úúúúúúúgy, de úúúúúúúúgy nem akarózott felkelni. 

De üsse kavics, gondoltam, jobb hamarabb túlesni rajta, mert reggel sok dolgunk lesz, és reggeli után menni kell a fodrászhoz mamival..

kipattantam ???? :) az ágyból, futás???? :) a fürdőbe, aztán öltözni, veszem a kezembe a pórázt hogy induljunk, mikor automatikusan rápillantottam a mikrón levő órára..........még csak 5 óra volt!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése