2012. november 7., szerda

2012. Aug.1. Nagy kalandom az I. Istvánnal :))



Még mielőtt az egyik vigyorból a másikba esnétek, nem arról van szó amire gondoltok, nem a királyfi jött el értem a hófehér muraközi sörös-lován :)




Én ugyanis álláslehetőségeket akartam ezen az úriemberen keresztül szerezni. Azt olvastam tőle, az egyik magyar oldalon, hogy Dortmund közelében tud ápolói állásokat.

Rögvest rákattantam a lehetőségre, és írtam neki a lefegyverző, bűbájos stílusommal:)

Erre visszaírt, hogy mi lenne ha skypolnánk... meg is tudtam érteni, mert ha sok a mondanivalóm, én is utálok pötyögni, pedig nekem gyorsan megy...Na, akkor skypoljunk...

Kicsöngött a technika eme fenegyereke, nagy örömmel bemutatkoztam, és erre hamisítatlan szabolcsi tájszólással érkezett a válasz... gondolhatjátok mennyire megörültem neki... vagyis nem tudhatjátok, mert hát honnan is tudnátok, hogy a fülemnek nagyon kedves ám a szabolcsi tájszólás, mert részben köztük nőttem fel, a rokonaim 80 % -a szabolcsi. A Hegedüs D. Géza , a színész, is a rokonsághoz tartozik :))


Hangot is adtam neki rögtön, nekiszegeztem egyből a kérdést, hogy melyik részéből jött Szabolcsnak, és hogy milyen jó újra ezt a tájszólást hallanom …

Kicsi csend....................... aztán a válasz:
Tudoooooooooooood, ööööööööööööööööö, már több mint 20 éve dolgozok itt, inkább azt hallhatod, hogy németesen beszélem a magyart, nem pedig szabolcsi tájszólással...

Azt hittem nem jól hallok, és magamban rögtön két dolgot könyveltem el..
1. ez engem teljesen hülyének néz...
2. én ilyet ki sem mernék ejteni a számon, hogy elfelejtettem az anyanyelvemet...

Na nááááá, hogy nem hagytam annyiban, és kihúztam belőle honnan jött, és merre van ismeretsége Szabolcsban...Aztán érdeklődtem tőle, hogy hogy is vagyunk ezzel az álláshirdetéssel, hogyan működne, milyen feltételekkel, etcetera etcetera....

 -Hát, tudoooooooooooood, én már 20 éve vagyok itt, és van egy építőipari cégem, meg egy munkaközvetítő cégem is, és mindenhol dolgoztam már Németországban, mindenhol megfordultam.... ez egy teljesen hivatalos munka lenne, egy állami cégen keresztül menne minden, van egy ismerősöm, aki ezen a cégen keresztül apólónő, és ők akarnak még több embert Magyarországról foglalkoztatni. Ez az ismerősöm tesztelné le a német tudást,mert ide csak az jöhet ám, aki jól beszél, és akkor mi hoznánk ki az embereket, akiket ki akarnak közvetíteni a családokhoz.. De tudooooooooood ez nem az én területem, mert hát nekem egy építőipari cégem van, meg még más érdekeltségem is...ezért nem nagyon tudok bővebb infót adni. 24 órában kellene ápolni, es 2 hetes váltásban kellene dolgozni, és mikor a pihenőt tölti otthon a gondozónő, akkor is kapja a fizetését....

- Tesséééééééééééék??? Jól hallottam?? Először is: vagy utazgatok, vagy dolgozom, de két hetente váltani, hát az sem volt normális, aki ezt kigondolta...aztán, ezt nem jól hallottam.... hogyan?? Mikor otthon van a pihenőjén, akkor is kapja a fizetését, és a váltó is, aki ekkoron a gondozott mellett gürizik, tehát ö is kapja a fizut???

- Igen, igen... jól hallottad... de tudoooooooood,ööööööööööö nekem építőipari cégem van... én ebben a témában nem tudok többet mondani neked...

- Semmi gáz, akkor légyszi add meg a skypcimemet ennek az ismerősödnek, mert nagyon szeretnék ám vele személyesen beszélni...

És ebben maradtunk, hogy majd keres az ismerőse...Valamelyik késő este csörög a skyp... 

Lám, lám, ez az én ízes beszédű újdonsült ismerősöm...:))

Egyből belecsapott a lecsóba, ahogy felvettem, és köszöntöttem...de az éteren keresztül nem csak az ízes szabolcsi tájszólása jött ám át, hanem az ezredekben már rég nem mérhető véralkoholszintje is szinte letaglózott.... de komolyan, még hátra is hőköltem olyanformán, mint mikor valakinek az arcába akar nyomulni egy tök részeg alak...

- Mi van már veled Erika, de rég beszéltünk, nem is hívtál....- jött a költői kérdés....

- Tesséééééék?? Miért hívtalak volna?? Megegyeztünk, hogy keres majd az ismerősöd, hogy további információkat adjon...

- Igen, igen, vannak ám fejlemények, de tudooooood, öööööööööööö nekem építőipari cégem van, meg ez a munka-közvetítőcégem is... de várjál már, bekapcsolom a videohívást, úgy jobb lesz.. mindjárt, mert hát tudod most itt fekszem az ágyban... úgy skypolok...

- "haggyál mán békén, hát most skypolok" - ( ez annak a valakinek szólt, aki még a szobában tartózkodott ) 

-hú, de itt sötét van, mindjárt villanyt gyújtok, tudod, úgy sokkal "bizalomgerjesztőbb" lesz a dolog...

És lőn világosság, de inkább ne lett volna.

Eddig sem voltak vele kapcsolatban hiú reményeim, mert a beszédmodora, a beszéd stílusa, a szókincse és szóhasználata nagyon sokat elárul ám az emberről...Olyan nagy paraszt ez a manus a szó pejoratív értelmében, mint ide Hanoi..

Kedves szabolcsi rokonaim, mea culpa, mea maxima culpa... de nem az a paraszt, aki a földet bújja ám... úgy hogy ne legyetek rám mérgesek, hogy ezt a többszörösen cégtulajdonos egyént csak úgy leparasztoztam... de olyan jó volt rá mondani, hogy tirpák paraszt... :))

Szóval aki azt hitte, hogy a felsejlő világosságban egy Richard Gere tipusu alkat veti hanyatt magát az ágyon, és mosolyog rejtélyesen, kezében egy rózsaszállal, hát az nagyot tévedett...


Én az egyik döbbenetből a másikba estem... aztán a másikból az egyikbe... és nem hittem a szememnek... és ami nagyon nagy szó nálam, nem jutottam szóhoz!!! Legalább is, rövid időre nem:)


- Hát, ez az amit nem kellett volna tenned – mondtam erre- felkapcsolni a villanyt...mert a látványod már bocs, de mindennek mondható,csak bizalomgerjesztőnek nem.........skyp kikapcs... Pacák a skyp kapcsolatokból is törölve...

Mert hogy lusta vagyok, és a gép a hasamon, fekszem az ágyamban és beszélgetek, ez mindenkivel előfordul... de nem vagyok fél-csupasz!!! Én óvom az ismerőseimet az ilyen fajta elrettentő látványtól, mert nem akarom, hogy halálra nevessék magukat :))

Vagy, ha már fél-csupasz vagyok, és mutogatom magam, akkor isteni idomokkal rendelkezem, és már csak azért is kivillantom, hogy a másikat a nyavalya törje ki, és had csorogjon a nyála...

De ha férfi létemre olyan testi adottságaim lennének mint egy göcsörtös piszkafának, és a bordáim szinte önálló életet élnének, és minden percben attól kellene tartanom, hogy kiugranak a helyükről, és mindezt megtetézem egy ellenállhatatlannak hitt bájvigyorral, miközben elöl hiányzik a fogam, és a csillogó-villogó fog helyett csak a fekete üresség tátong... hát én inkább keresnék a kerek-erdő mélyen egy eldugott helyet, és elásnám magam... és még le is döngölném alaposan... :)) 

Félre ne értsetek, nem a soványságával volt a bajom, hanem a mögöttes szándékaival !

Szóval nem tudtam, hogy mit tegyek, mikoron is szembesültem ezzel a női szíveket megdobogtató látvánnyal...nem tudtam, hogy sírjak e vagy nevessek?? Egyáltalán mit gondolt ez a manusz rólam, mikoron a skypon lévő fényképemmel cseverészett? 

Ennyire igénytelennek tartott, vagy saját magát értékelte túl?? Beletiport a női önérzetembe, hogy ilyen ócska kis semminek vélt, ha azt hitte, hogy beérem a fogatlan látványával...

Hát, így akartam én melólehetőségeket beszerezni :))

De hogy megvigasztaljam magam, azért valamit csak sikerült megszerveznem:)
 

Egy régi kolléganömnek csináltam itt helyet, nem olyan messze tőlem, csak pár perc sétára, és szeptember elsején már kezd is:))

Na, szívtipró paraszt barátom, a muraközi sörös-lovon, látod, megy ez építőipari cég meg állásközvetítő cég nélkül is :) amikről hiszi a piszi, hogy neked vannak :))

a kép a meglódult fantáziám eredménye, csak illusztáció :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése