2012. november 6., kedd

2012. Maj.19 Schüttelfrost helyett Habsburgok :)




2012 Május 19

Élménybeszámoló 9...




Ez a firkálmány ma egyáltalán nem a suliról fog szólni, ugyanis pénteken nemes egyszerűséggel lógtam a suliból:)) 

Szerdán és pénteken, 4-4 órában kellett volna átrágnunk magunkat az emésztőrendszeren, de mivel az oktató nem tudta megmondani, hogy ki jön pénteken órát tartani, mert minden más elérhető oktató hosszú hétvégét tartott, ezért szerdán végigbeszéltük a témát, és azt mondta, ha valami a pénteki nap nem lesz világos, akkor azt hétfőn majd megbeszéljük... Mivel az emésztőrendszer nem okoz problémát, úgy döntöttem, inkább azzal töltöm az időmet, hogy lefordítom németre azt, amit a magam szavaimmal mondanék el a témáról, ha ezt a tételt húzom a szóbelin...

Szombaton pedig szülinapi ünnepségre voltunk hivatalosak a mamival. Hogy a mami, és a barátai révén én milyen szituációkba csöppenek, meg hogy kivel találkozom, hát ezt el sem tudjatok képzelni... becsülettel mondva én sem hittem volna. A sztori a következő: nem messze lakik tőlünk egy nette Dáma, Frau Brunhilda.


Akárhányszor arra sétálok a kutylikkal, mindig be kell hozzá kopogtatni, lejelentkezni nála, és ő meggyömöszöli, agyonszeretgeti a kutylikat. Azt tudtam róla, hogy nemesi családból származik, de hogy melyik Família, azt nem hallottam még, őszintén szólva nem is nagyon érdekelt...

Decemberben hivatalos volt Münchenbe egy nagy családi összejövetelre, valakinek volt a 80. szülinapja.

 -Mikor mondta, hogy 3 napig fog tartani, csak lestem...

 -Mikor mondta, hogy napi háromszor kell az étkezésekhez átöltözni, már felkaptam a fejem...

 -Mikor mondta, hogy 600 vendég lesz hivatalos, a szám is tátva maradt...


És Brunhildenek is Decemberben volt a 90. szülinapja. Rendezett is volna egy nagy bulit, de sokan lemondtak, nem volt jó nekik az időpont.. Ezért úgy döntött, két partit szervez, egyet decemberben, egyet meg most, májusban, a többiek kedvéért. Mi is ebbe a csoportba kerültünk bele...


Mi voltunk az utolsók, akik megérkeztek, mert direkt késtem Lollival, hogy ne kelljen sokat ácsorognia az ebéd előtt, mert másfél hétig beteg volt, nagyon le van gyengülve...Mellettünk egy ismerős házaspár ült, ők is csak jó ismerősök voltak, nem rokonok, úgy mint mi.


Velünk szemben egy magam korosztálybeli hölgy foglalt helyet, de nagyon jól nézett ki!


A tradicionális német öltözetet viselte, látszott rajta hogy nem tömegcikk, de nem volt túlékszerezve, ami volt rajta az is egyszerű, de szép volt... semmi kihívó smink, de szép barna bőre volt, szőke haja, és sütött belőle a 
magabiztosság... kedves volt, barátságos, jól elbeszélgettünk, el kellett mesélnem, hogyan kerültem ide, hogyan jövünk ki a mamival, kérdezte tudok e csárdást táncolni, mert az neki nagyon tetszik... Mamit kérdezte, tud e pár szót már magyarul, Lolli mondta hogy igen: lusta, és futás...ez a kettő megy neki.


Frau Bettina mondta, hogy sajna ö nem beszel magyarul, de a családból többen is beszélik a nyelvünket, de neki sohasem állt rá a nyelve... ekkor már felfigyeltem, hogy vajon milyen család lehet az?? Aztán valamelyik rokon megkérdezte, hogy akkor ki melyik ágáról származik a családnak.. Voltak ott Madridból is, nekem megint leesett az állam...

Hát még mikor kiderült, hogy a velem szemben ülő hölgy melyik családból származik!! Soha nem találnátok ki, nekem meg a szemem is felakadt, mikoron meghallottam!

A HABSBURG házból voltak ott hárman is !!!

Nem hittem a fülemnek! Annyira természetes, kedves magával ragadó egyénisége volt a hölgynek, még csak nem is mutatta semmivel sem, hogy nem akárhonnan való, egyszerűen lenyűgöző volt! A nemességében is egyszerű volt!! Akkor hirtelen bevillant az otthoni újgazdag réteg, akik kilós láncokkal a nyakukban rohangálnak, és mindenkinek látnia kell, hogy nekik mire telik. Ezzel szemben az igazi nemesen kívülről nem látod, hogy az, de magával ragad az egyénisége, egyszerűen lenyűgözőek, kedvesek, barátságosak!!

Elmesélte, hogy már sajnálja, hogy csak a németországi és a bécsi temetésen voltak jelen, és hogy nem jöttek le Pannonhalmára, az apátságba, ahova a Habsburg Ottó szívét elhelyeztek...szóval, nagyon jól elbeszélgettünk, türelmes volt velem, ha valamit nem értettem, mondta másképp, tök ari volt!! De nem maradt sokáig, rögtön az ebéd után elment, mert 600 kilometer volt előtte hazáig, és este meg valahova hivatalos volt!

Szóval, a Habsburg dinasztiából származó nemesekkel ültem egy asztalnál! Ha ezt nekem valaki korábban mondja, hát, kinevetem!!

De a lényeg, hogy jól éreztem magam!!

Gyönyörű szép hétvégét mindenkinek, és nyugalmas következő hetet!! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése