2012. november 25., vasárnap

Ötödik hetem az öregekotthonaban :) :(

Schwester lett Bizsuból :) Ez a kutya hamarabb értette meg a németet mint én, és hamarabb avanzsált növérnek is :)) A végén még féltékeny leszek :)

"Szójapörkölt, szójakolbász, szója fasírt, szólj a nővérkének, hogy befostam!"
Hofi


Ez a hét nem egészen úgy indult, ahogyan szerettem volna. Szerdán, csütörtökön olyan beteg voltam, hogy fajdalomcsillapitó nélkül nem tudtam megmaradni... de a fajdalomcsillapító számomra méreg, nem szabad bevennem, mert nincs beszélöviszonyban a vérhígító tablettámmal. Ha mégis arra kényszerülök hogy bevegyem, akkor kómás leszek tőle, az egyik pupillám teljesen kitágul, a másik pontnyira beszűkül, a szó szoros értelmében úgy nézek ki, mint egy betépett ürge.

Ezt a személyzet is észrevette, de nem szóltak semmit, hagytak csendben, nyugodtan haldokolni... megkaptam a magam kis cetlijét, de alig hogy befejeztem kettő mamókát, és mentem volna a maradék kettőhöz, addigra Rüdiger mindent megcsinált helyettem. A múltheti, Rüdigernek kilátásba helyezett here tiki-taki ezennel visszavonva :) megbocsájtást nyert :)

A csütörtök is fájdalmas volt számomra, de valamivel már elviselhetöbb. Nadin is felajánlotta hogy menjek nyugodtan haza.. le a kalappal elöttük.. de én kitartottam :)

A feledékeny mamókám, akiről annyi bugyogót hámoztam le korábban, mit ahány réteg van a hagymán, most átesett a ló másik oldalára..az inkontinencia-betétet csak az imádság tartotta a nadrágjában.. csodálkoztam is, hogy menet közben hogy nem csusszant ki a nadrágja szárán keresztül.



Este a 103 éves mamókát etettem volna, de a konyha keresztbe tett nekünk, olyan forró volt minden, hogy lehetetlenség volt etetni a kisöregeket.. Meg is kapták a magukét a növértöl..Kaját az ablakpárkányra, rányitottam az ablakot, had hüljön, addig is megetettem vele az utóételt...visszafelé haladtam :) 

Illetve haladtam volna, ha abbahagyta volna a folymatos szirénázást..de állandóan szirénázott, nyitott szájjal, amit belelapátoltam, az oldalt kifolyt... megprobáltam túlharsogni, hogy rámfigyeljen. 

Szerintem még ö is meglepödött, hogy én is elkezdtem víííjúúúú - víííjúúúú - víííjúúúú -zni... de rámfigyelt!!! 


Meglepödöttségében abba is hagyta az üvöltést! Kihasználtam az alkalmat, hogy csendben van, es rám figyel, és hangosan, érthetöen azt mondtam neki, hogy holnap játszunk tüzoltósdit, most vacsora van! Száját kinyitni, falatot bekapni, és lenyelni!! Holnap szirénázunk!! Odakintröl hangos csörömpölés hallattszott, Ramóna leejtette, hál istennek, csak az üres tálcát, és alig bírt magával, úgy nevetett..azt mondta, kedveli az eredeti módszereimet :))

Pénteken Loli ismét ondolálódott, mi pedig átmentünk az otthonba a kutylikkal. Björn megdicsérte öket, hogy úgy néznek ki, mint két hotdog :) Ugyanis rájuk adtam a kabátot, mert reggel esett, ha Toffyt szabadlábon hagyom menni az otthonig, akkor mint a rongyból, úgy lehetett volna csavarni belöle a vizet. Ez a kabátka rengeteg nedvességet felfogott. Az egyik fekvö mamóka direkt az ágyba rendelte öket.. még takarót is vittem magammal, hogy ne az ágynemün ugráljanak.



lassan 5. éve már az ágyban... 



Ez a nagyon demens mamóka, aki mindenre nemmel válaszol :) 

Ez a mamika panaszkodik mindig nekem :) 


Kedvenc Beuteles papókám :) 


Kedvenc, mindig életvidám tolókocsis mamókám :) Most épp Rüdiger szeretgeti :) 

Ma igazán kitettek a kutylik magukért, egy óra hosszan keresztül boldogítottuk a kisöregeket :) Volt aki elzárkózott elölük, de hál istennek nem sokan voltak :)

A szombat és a vasárnap már az ünnepi készülödés jegyében telt. Most elegen voltunk a korai müszakban, hamar végeztünk, és utána az öszi dekorációkat gyüjtöttük be, és a télit kipakoltuk. Feje tetejére állítottuk az emeletet, mert a bútorokat is megmozgattuk az emeleten.. szerencse, hogy már kiismerem magam, mert az elején a bútorok után tájékozódtam :)

A tolókocsisoknál bevezettem a vécén ülve való öltözködést.. így is úgy is oda kell ültetnem őket, ha már ott csücsülnek, akkor nyugisan át tudom alulról öltöztetni, pizsamát, piszkos alsót letolni, tiszta alsót, pelust bele, nadrágot felhúzni.. és már ülhetnek is bele a tolókocsiba, és nagy lendülettel ki a folyosóra velük :) 

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése