2012. november 6., kedd

2012. Maj 31. Most engem kellett reanimalni :) Köszi Björn :)


2012 Május 31
Segédápolói képzés, 11.élménybeszámoló 



A szerdai oktatás a kedvenc Schüttelfrostos tanárnőm betegsége miatt sajnos ...........nem maradt el :( 

Ehelyett megint elsősegélyt gyakoroltunk. Ez nem is volt olyan rossz, mert mozgásban vagy mindig, és így kevés az esélyed az elalvásra. Azonfelül már 7 órakor befejeztük, és repeszthettem haza :)) Jól jött ez a kis extra pihenő :) Csütörtökön folytattuk tovább az elsősegélyt, és ki is húztuk rendesen este 10-óráig... De ekkor már semmi kedvem nem volt " repeszteni", örültem hogy idejében észrevettem mikor vált a lámpa pirosra :(

Pénteken reggel mindig fodrászhoz megyünk mamival, mert úriasszony odahaza nem mos hajat, azt a fodrásznak kell csinálnia. Mikor idekerültem Siegenbe, a mami a tradíciói szerint élt. 40 éve ugyanaz a fodrász, reggel, este, vajas füstölt sonkás kenyér... nem ismeri a lekváros pirítóst teával, a felvágottakat paradicsommal paprikával...és még sorolhatnám...

Mikor pár hónap elteltével nekem is aktuális lett a fodrász, hat elmentem vele a Don Capelloba hajat vágatni. Mikor egy sima hajvágás és szárítás után azt mondták hogy 45 euró, azt hittem, mentőt kell hívni hozzam... keserű lecke volt, de már délután nyakamba vettem a környéket, más fodrászat után keresve kutatva. Végül megállapodtam egynél. Mikoron megint aktuális lett a fodrászat, hát ide, Björnhöz mentem. Hazamentem, a mami meglátta a hajamat, és kijelentette, a hétvégén ő is Björnhöz akar menni...így kezdtünk el szakítani a tradíciókkal...és reggelire már mindent eszik, paprikával, este akármi is legyen a kaja, de paradicsom, hagyma mindig van mellette... nesze neked tradíció :))

Ja és Björnnél csak 15 euróba kerül az, ami a másiknál 45 volt. És mesterfodrász, Londonban tanult, istenien vág, utána csak megborzolja a kezével a hajam, kis meleg levegő neki, és kész is, mehetek...

Szóval, pénteken a mami beült a búra alá, én tanultam ott is, mert mindjárt itt a vizsga... erre Björn kivette a kezemből a könyvet, odaparancsolt a hajmosóhoz, a kis tanulólánnyal megmosatta a hajam,és utána MASSZÍROZTATTA a fejem!! Amíg a mami a búra alatt ücsörgött, én a menyorrszagban éreztem magam... Utána mondta, hogy már rossz volt rám nézni, a szemeim beszűkültek, olyan fáradt, nyúzott voltam, hogy hát ezzel próbált egy kis életet belém leheltetni :)) Köszi Björn:)) Köszi Katja!! :))Ezzel a segítséggel éltem túl a pénteki oktatást...Az Alcheimer kór, a Parkinson kór, és az agyvérzés volt a téma.

Aztán 3 napos pihi következett!!! És valóban pihentem! Ahogy a táskám a sarokba vágtam péntek este, úgy vettem elő szerda délután! Tanulás helyett kertészkedtem, napoztam, sétáltam mamival, takarítottam Pünkösd tiszteletere, de olyan jól lefárasztottam magam, nagyon jól esett...rendesen kikapcsolt...




Szerdán meg a cukorbetegséget vettük át, meg kicsit jobban belemélyedtünk az Alcheimer kórba, és ezzel Ursulaval befejeztük a tanulást.. Legközelebb a vizsgán fogunk találkozni vele :)) Nem is tudom, sírjak e vagy nevessek ha rágondolok... de inkább sírni támad kedvem :(



1 megjegyzés: