2012. november 6., kedd

2012. Apr. 19 A paragrafusok kiütéssel gyöztek :(


2012 Április 19.



Segédápolói képzés, 2. élménybeszámoló 





Na, ezen is túl vagyok, de mar kissé lenyugodtam, nem akar a frász már kitörni.

Tegnap az adatvédelemről tanultunk, és soooook sok jogi formuláról beszélgettünk.

Mikor megláttam a papírt a sok paragrafussal, azt gondoltam itt a világ vége, jobban teszem ha felállok és hazamegyek :)

Aztán mikor valaki felolvasta az első bekezdést, mégjobban megerősödött bennem az a gondolat, hogy mi a fenet keresek én itt?? Aztán az első fejezet után Ursula megkérdezte, na, miről is olvastunk?? És akkor mindenki hozzátette amit gondolt, én persze mélyen hallgattam, de füleltem, és akkor esett le, a hozzászólásokból, meg Ursula normális összefoglalójából, hogy mi a fene is áll abban a paragrafusban. És akkor gyorsan széljegyzeteket csináltam, szóval nem is volt olyan rémisztő.


Aztán rám került a sor, nekem kellett volna egy derekas bekezdést felolvasnom, de udvariasan hárítottam azzal a kifogással, hogy ha nem akarnak a hétvégéig itt ülni, és röhögni rajtam, miközben derékba törik a nyelvem,akkor, inkább nem, köszönöm, de olvasson fel más....


Ursula megkérdezte, de azért értem miről van szó?? Mondtam neki, hogy fogjuk rá, inkább úgy mondanám, hogy képben vagyok... erre megint kitört a röhej, lehet ezt a formulát ők nem ismerik??


Hát, unatkozni nem fognak, rajtam mindig lesz nevetni való :)) Szerintem mar csak ezert is át kell engedniük a vizsgán, mert én biztosítom a jókedvet az órán :)) És ez is fontos, vagy nem ?? :))


Utána a dezinfekcióról beszélgettünk, itt sikerélmenyem volt, mert hozzá tudtam szólni, direkt, és indirekt hogy tudsz megfertőződni... érdekes módon a direktet tudtak, de az indirektet én mondtam egyedül, és el is tudtam a magam egyszerű német tudásával regélni, mire gondolok :)) aztán az ápoltak környezetéről volt szó, hogy milyen is az ideális szoba a számukra, pszichikai behatásokról...


Ami viszont megint elrettentő, hogy mindjárt mehetek könyvet fordítani, mert hát csak el kell olvasni, ami benne áll, mert csak az alapján (meg a Memici segítségével :)) lehet kitölteni a munkafüzetet.... szóval, munkára fel, aztán mindent bele :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése