2012. november 6., kedd

2012. Júni 28. Főzzünk is már valamit, mondjuk gombalevest :)

Helyzetjelentés a konyha tájékáról

a kép csak illusztráció :) 

A mami fia imádja tejfeles gombalevesemet, kis reszelt tésztával...kicsit meg rá is savanyítok:) 3 hét Majorkán eltöltött idő után jön ma hozzánk... Úgy gondoltam meglepem vele, meg rizs-felfújtat csináltam (okos-edény nélkül, és nem tapadt le a rizsa).


Mami is szívesen eszi ezt a levest... elkészültem vele, tettem kicsit a leveses csészéjébe, és vittem, hogy kóstolja meg... én bolond, megkérdeztem, hogy kellemesen savanykás -e az íze ?? Erre rögtön felfigyelt rá, hogy hoppá, ez nem a megszokott német Brühe (leveslé) íz, és rögtön kijelentette hogy "schmekt nicht!!"

- Na, - mondom - te aztán egy fura figura vagy, legutóbb repetáztál ebből a levesből, most meg nem ízlik a fiad kedvenc levese...
- Igen?? valóban?? ez a fiam kedvence?? és legutóbb repetáztam??
- Jaaaaaaaaaaaaa, igen,legutóbb repetáztál belőle...
- De mitől savanyú??
- Azért, mert a konyhádban magyar szakácsnő van, és azt onnan ismered meg, hogy több Sauersahnet használ, mint ketchupot....
- Valóban?? Ez a savanykás íze a természetes íze??
- Igen, az...
- Akkor jó, akkor finom... megeszem...
Ilyenkor csak decensen vigyorgok a háta mögött :))

Legközelebb már Grömitzben kajálunk :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése