2012. november 7., szerda

2012. Juli.15 Újra itthol :) :(



Gyönyörű szép hétvégét mindenkinek, puszillak benneteket, újra itt vagyok :)

ezek még a grömitzi búcsúzós képek..
Látni, hogy lóg az eső lába :)

Majd el fújta öket a szél :)

HULLA FÁRADT VAGYOK!!!!! 

Már csütörtök este itthon voltunk, holott csak vasárnap este akartunk visszajönni.. de az idő olyan szinten elromlott, hogy nem lehetett kimenni... Elindultam a kutyulikkal sétálni, és Toffy lépett kettőt, a szél meg visszafújta 3 lépessel... Kész kínszenvedés volt... 

Itthon sem jobb az idő, megállás nélkül esik az eső, de egész más a nagy házban mozogni, mint 50 négyzetméteren szorongani...


A képen lehet látni, hogy a távolban már lóg az eső lába, mi hülyék, meg csak mentünk meg előre... el is kapott rendesen bennünket :))



Csütörtök reggel 5 kor kezdtem bepakolni a bőröndökbe, fél 1 re minden a kocsiban volt, Hamburgnál 1 óra hosszas lépésben menet a tűző napon, bezzeg akkor nem fújt, nem esett... 

Kölnnél megint egy jó félórás lépésben menet, de fel 8-ra itthon voltunk.. 10-re kirámoltam mindent a kofferokból... -


Éjszaka fel 2-kor Toffy felébresztett, hogy menne ki pisilni.. lányok, nem tudtam hogy hol vagyok... Toffy már az emeletre menő lépcsőn ült, szerintem ő sem tudta, hogy hol van hirtelen.. én meg csak néztem, és azon gondolkodtam, hogy valami nem stimmel, mert Grömitzben lefelé kell menni a lépcsőn, ha ki akarom vinni pisilni, nem felfele... akkor esett le, basszus, ez Siegen...

Azóta is takarításban vagyok, megállás nélkül megy a mosó - szárítógép, szóval, tele van a tököm:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése