2012. november 6., kedd

2012. Maj 3. A Girardi kalap, mint ágytál :)


2012 Május 3.

Segédapólói képzés, 5 élménybeszámoló 


Na, tegnap aztán rendesen rám hozták a Schüttelfrost-ot ! Május 14-re egy 10 perces prezentációt kell csinálnom a légzésről... nem a prezentáció készítéssel van a gondom, azt kirázom kisujjból, hanem elő is kell adni németül 10 percen keresztül!! A másik, hogy a szóbeli vizsgán tételeket adnak fel, és azt is ki kell fejteni 15 percen keresztül :(

Biztos hogy ha rákérdeznek a témákra, mi a Decubytus, vagy beszeljek a fájdalomról, tudnék beszélni, de 15 percen keresztül?? hát hányszor kell azt nekem mint egy lejárt lemezt újramondani, hogy kitöltsem a 15 percet??? Hat, fix und foxi lettem!!! Nekem most az is kevés lenne, ha a nap 48 órából állna...:(

Tegnap a hátcsigolyákról beszeltünk, mi a szerepük az emelésben, hogyan vigyázzunk magunkra munka közben..segédeszközök az emeléshez...a beteg helyes öltözködéséről, szóval tegnap csupa ilyen praktikus dologról volt szó....



A legjobban az ágytál tetszett, a röhögés is elkapott mikor megláttam :) 

Egy Girardi féle szalmakalapra gondoljatok, csak füle van, és persze ronda műanyag, vagy fém...és nem sokkal nagyobb mint a szalmakalap :) hat a fel fenekem nem férne rá.. és a másik fellel mi lesz?? 

Meg is kérdeztem, hogy legyen szíves mutassa meg, hogy kell a beteg alá tenni, ha kakálni akar... Meg a szakoktatónő is elnevette magát, és azt mondta, hogy fogalma sincs:))


1 megjegyzés: