2013. január 15., kedd

Újévi tisztítókúra. 11-12-13 nap, és VÈGE!!!

11-12-13 nap, és itt a  







Eredménye: 7 kiló mínusz
jobb közérzet
jobb teherbírás
....jól érzem magam :))

Ha valaki hezitálna még, hogy csinálja vagy ne, én csak ajánlani tudom ezt a diétát..rövid idö alatt látványos siker.. nekem ez még jobban számított, mert én nagyon nehezen tudok leadni a súlyomból..a diétáim mindíg itt, ezen a ponton hasaltak el, mert álló hónapig koplalni úgy, hogy semmi eredménye, nnnnnnno, ez nekem nem ment... itt ez a 13 nap is elfogadhatónak tünt, a menü sem volt borzasztó, kivéve a marhahúst, de legközelebb csirkével fogom csinálni :))


Minden nap cangáztam, na, jol van, nem minden nap, mert volt amikor tényleg nem jutott rá idö, de ez csak vagy 2-szer fordult elö :)) 
Vasárnap 10 kilométeres, igaz  sétának nem nevezhetném, mert loholtunk ám a két szabadon futó kutya után, szóval 10 kilometert kutyagoltam, eröltetett tempoval, másfél óra alatt letudtuk, gyakran emelkedönek fel, megállás nélkül, egyforma ütemben :)) Fittebb lettem :) 



11. napi menü

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós (üresen)


Ebéd: 1 liter juice, 1 bögre natúr joghurt




Vacsora: 1 kemény tojás, 1 reszelt répa, 1 kis adag túró






12. napi menü

Reggeli: 1 nagy répa lereszelve, citrommal ízesítve 


Ebéd: 1 nagy szelet főtt tonhal, citrommal és kiskanálnyi zsírszegény vajjal ízesítve


Vacsora: 1 nagy szelet marhahús (250 gramm), saláta (natúr), főtt zeller




Ennél a napnál annyi változott, hogy mivel szülinapi ebédmeghívásunk volt, így a tonhal kútba esett, ezért az étlapról grillezett lazacot rendeltem, meg salátát dresszing nélkül... a lazac úgy eltömött, hogy este már nem volt kedvem semmit sem enni, pláne nem ezt a szar cipötalpat, ezért a húst eltettem másnap estére, a csike helyett... 


13. napi menü

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós (üresen)



Ebéd: 2 db kemény tojás, 1 db reszelt sárgarépa




Vacsora: grillcsirke (bőr nélkül), olajjal és citrommal ízesítve




Vége :)) 

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok!!! Ehhez azért hatalmas akarat és kitartás kell, hogy végig tudd csinálni... Én nem bírnám :) Minden tiszteletem a Tiéd! És most hogyan tovább? Innentől kezdve ehetsz bármit? Vagy van valami megkötés? És ha ismét a régi megszokott módon étkezhetsz, akkor nem jönnek vissza a leadott kilók? Nagyon drukkolok :) A sportot pedig abba ne hagyd!!

    Üdv, Kriszta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszi szepen, de nem volt olyan veszes.. azert fogtam bele, mert azt olvastam hogy megvaltoztatja az anyagcseret..de csak ovatosan, hiszem is meg nem is...mindenesetre most nem esek at a lo masik oldalara, es nem kezdek hozza a nagy zabalashoz..csak ovatosan, kevesebbet, tobb zoldseggel, es minden nap bicigli :))

      Törlés