2013. január 3., csütörtök

Ùjévi tisztítókúra - 3 nap



                      Elözö napi tapasztalatok, harmadik napi menü :))



Közérzet: Super!! 

Az öreg székely mondja hajnalban a fiának : - Pittymallik...
- Honnan tudja édesapám?? - kérdezte a székely fia...
- Ereszkedik a ganééééj ......

Nnnnna, nekem most ezzel az ereszkedéssel van gondom, mert pitymallik ide vagy oda, de csak nem akar ereszkedni :) Pedig eddig doxa óra pontossággal pitymallatkor mindig ereszkedett :))

Tegnap reggel benyomtam a 3 deci normal erösségü kávémat az egy szem kockacucival, és simán kibírtam délig... délelött rohangáltam, végeztem a dolgom, de semmi rossz közérzet, gyengeség... Ebédre direkt kalóriaszegény fött sonkaszeleteket vettem, meg 0,1% zsirtartalmú joghurtot, és míg mami a sütijén rágódott, addig megint megittam 3 deci koffeinmentes löttyöt.. nur pur...

Elmentünk utána a szokásos feuersbachi sétánkat megejteni, és nem gyözök hálát adni az égnek, hogy tegnap volt ereje sétálni, és nem csak totyogott ahogy sokszor teszi, hanem katonásan lépkedett... már a visszauton voltunk, mikor éreztem, hogy a hasamban mennydörögnek... de hogy micsoda erövel!!! Jesszu Marija, csak egyszer érjek haza!! 
Délután pitymallott, de rendesen!! Ugy latszik a kávé nem igazán tolerálta a joghurt közelségét, és ilyetén módon tiltakozott :))

De azért délután benyomtam még egy bögre löttyöt :))



Délutáni tréning: A harminc perces tekerés, 13 kilométer, 300 kilokaloriával kevesebb :))

Estére pedig azt a marhahúst grilleztem meg, amit normalis esetben a rinderrouladenhez vesznek... naaaaaaaagy, lapos, egyenes, vékony szeletek... ugy gondoltam jobb lesz, mint a rostélyos, mert attól undorom lett.. 



És hogy íze is legyen ne csak büze, ezért nem sima olivaolajjal kentem meg, hanem csilipaprikás olivával, lévén a csilipaprika úgyis negatív kalória, valamit egy gerezd fokhagymat kentem el rajta, sót, borsot... ugy tettem fel az elektromos sütölapra...azt hittem véknyabb szelet, hamarabb megpuhul mint a tegnapi görcs, de nem igazán volt az eredmény kielégítö...pedig le is fedtem, hogy párában is párolódjon kicsit... szóval, a marhahússal nincs szerencsém...vagy egyszerüen hülye vagyok hozzá.... Viszont elég volt, jól lakottnak éreztem magam a vacsi után... 

3. napi menü: 

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor


Ebéd: 2 kemény tojás, 1 nagy szelet sovány sonka (8-10 db előszeletelt), saláta (vegyes saláta is lehet, de natúran kell elkészíteni)




Vacsora: főtt zeller, 1 db paradicsom, 1 db gyümölcs



Nnnna, ma dözsölök ebédkor :) Három fogásos menü!! A salinak örülök, de asszem attol nem lesz bajom, ha citromlével kicsit megcsepegtetem:) a marhahusit is azzal kell enni, akkor talán nem baj, ha a salira is teszek...

Amúgy studéroztam ám piszkosul, hogy hogy a fenébe fog ezalatt a 13 nap alatt a súlyom 8 kilóval csökkenni.. mert hát szöke vagyok, de nem hülye... és gondolkozzunk reálisan, mert a mesékben már rég nem hiszek. 

Ami a tény: ahhoz, hogy 1 kilogramm igazi súlyt veszítsek, ahhoz 7000 kilokalóriával kell hetente kevesebbet megennem... ekkor lesz 1 kilo igazi súlyveszteségem a zsírból, es nem a szövet, illetve testnedvekböl!! 

Akkor számoljunk csak: fogalmam sincs, hogy eddig napi hány kilokaloria volt a bevitelem, de saccoljunk... ha, teszem fel eddig naponta megettem 1200-1500 kilokaloria között, na, legyen 1500- ugy jobb szamolni, akkor hogy is állunk most az Úr szine elött??

A mostani kaloriabevitelt olyan napi 500 K.kaloriara saccolom, valamint naponta letekerek 300 kilokaloriat...akkor az eddigiekhez képest most naponta 200 kilokaloriat hasznositok... 1300 kilokaloria naponta, ennyivel kevesebb a bevitel, akkor az a ketheti viszonylatban: 16900 kilokalora, vagyis picivel több mint 2 kilot fogyok le gyakorlatilag... de hogy lesz ebböl a kúra végére 8 kiló?? Nnnnnnnnna, ez nekem magas :) 

Habár a kávé, és a zeller is kiváló vízhajtó hatású, lehet a test és szövetnedvekböl veszítek még  6 kilonak megfelelö folyadékot?? De hát az vissza is fog jönni, mihelyst kevesebb kávét fogok inni...na, mindegy, ezen most nem agyalok, majd meglatjuk a végeredményt...

a lényeg az, hogy már most jobban érzem magam, nem vagyok úgy tele mint a déli busz, és könnyebben mozgok is már... :)) Hajrá, csak igy tovább!! 

Lányok, akik velem tartanak, ti hogy haladtok??  Már biztosan túl vagytok az elsö napon, várom ide a blogba a kommenteket, ti is szenvedtek a marhahússal?? Vagy nektek jobban megy?? 



Visszaszámlálás: 

11 :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése