2013. január 4., péntek

Újévi tisztítókúra 4. nap




Elözö napi tapasztalatok, és a 4. napi menü



Közérzet: Remek, nincs farkaséhségem, habár olyan  fél 11 tájban úgy éreztem, beszakad a hasam, akkor lyuk tátongott hirtelen benne :)) Leeresztettem egy fél flaska vizet a torkomon, ezzel kicsit átvertem ökelmét :)) Az elözö esti cipötalpgyanús marhahús után kifejezetten jól esett a tojasból, föttsonkából, és salátából álló ebéd, a vegyes salit bizony nyakonöntöttem egy fel citrom levével :)) Répából, paprikából, uborkából, meg jégsalátából csináltam, és mind megettem :)) Nem spóroltam vele :))
A zellert gözben pároltam, nem föztem, és mennyei volt:) amugy is szivesen eszem, sokat használom a zellert... krémlevesek elengedhetetlen tartozéka nálunk... 

Viszont nem pitymallott tegnap egyáltalán :) sem korán reggel, sem délután :)) 

Este 9-kor megint úgy éreztem, mázsás kö van a gyomrom helyén, elmentem gyorsan aludni, ezzel orvosoltam a bajt :))

Tréning: 30 perc, 13 kilométer, 300 Kilokaloria elégetve :)) 


4. napi menü

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós (üresen)




Ebéd: 1 liter juice (lehet vegyes is, pl. kiváló zsírégető az ananász), 1 bögre natúr joghurt 





Vacsora: 1 kemény tojás, 1 reszelt répa, 1 kis adag túró






Visszaszámlálás: 

10 :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése