2013. január 7., hétfő

Öregekotthonában, nem Praktikerinként + Újévi tisztitókúra 7. nap




                                                 Elözö napi tapasztalatok, és a 7. napi menü

Közérzet: Príma :)) Reggel 6-tól kellett 10-ig az otthonban lennem, és reggelire reszelt  sárgarépa volt elöírva citrommal.. gyorsan megtisztítottam két répát, a kezembe fogtam, és vezetés közben míg beértem az öregekotthonába, elrágtam.. de mivel nem tart sokáig az út, igencsak kapkodva ettem, nagyokat nyeltem, meg-megakadt a torkomon, és olyan savanyú pofákat vágtam, mintha citromot nyalogattam volna hozzá :)) Ahogy megakadt a torkomon, utána elkezdtem csuklani, és az istennek sem akarta abbahagyni :)) De a lényeg, hogy beértem...A répa után eresztettem egy fél flakon ásványvízet, és máris jobban éreztem magam...


A teendök kiosztása után hálistennek olyan mamókát is kaptam, akit már tegnap volt szerencsém korán kiráncigálni az ágyból, és nem volt ismeretlen a terep.. De a második emelet egészen másképp müködik, mint az elsö.. Az elsön  délután, illetve este, mikor az ápoló ott van a gondozott mellett, akkor elökészíti a tiszta ruhát másnapra a szék karjára, és a reggelesnek csak el kell vennie öket. Itt meg én keresgéltem, meg pászítottuk össze a darabokat, hogy de ehhez a nadrághoz akkor melyik felsöt is vegye fel a mamóka..
Az elsön mindenhová be kellett menni, reggelire mindenki elö volt készítve, itt van olyan, aki fél 9-kor mászik ki az ágyból, illetve mászna, ha tudna egyedül. NORA-val kell kiemelni, és a Wc-re ültetni.. NORA a neve az emelöszerkenytünek :)) Azt is megtanultam hogy kell kezelni, tényleg pofon egyszerü vele kiszedni a magatehetetlen ápoltat az ágyból.. 

Ma Antja kapta a Monarchias papókám feleségét, akit én tegnap alig bírtam felkelteni.. neki is meggyült a baja vele :)) de azt is mondta, hogy ez volt az utolsó alkalom, hogy NORA nélkül bányászta ki az ágyból,  mert annyira képtelen egy kis együttmüködésre..nnnna, akkor nem csak nekem volt nehéz tegnap vele...

Reggeliztetésnél kifogtam egy olyan nénikét, aki nem kommunikál, és erönek erejével szorítja össze a száját, alig lehet valamit belediktálni... próbálkoztam én már mindennel, amivel csak lehetett, de felsültem... hiába mondtam a gyógyszereit, hogy amiatt egyen, hogy be tudja öket venni.. csak rázta a fejét, hogy nem, és mégjobban összeszorította a száját...lehet valaki korábban pillanatragasztoval etette meg ?? 
Akkor elövettem a hassunk az érzelmekre kártyát :)) Ugy hallottam, mondtam neki, hogy ma látogatót fog kapni, jön a lánya..mit fogok akkor csinálni, ha megkérdezi tölem, hogy mit reggelizett az anyukám ?Mit fogok neki mondani?? Hogy semmit sem?? Igazán ezt szeretné?? 
És láss csodát, ez a duma mindig bejön, kinyitotta a száját, és igenis mindenböl evett egy kicsit :)) Ahogy lenyelte az elsö falatokat, beindult a gyomra... olyan korgásba kezdett, hogy még a földszinten is meghallották :) Erre az én gyomrom is elkezdett korogni, kevesellve a hajnalban elrágott nyúltápot, hááááááát, mondhatom jól néztünk ki ott, mindketten, versenyt korgó gyomrokkal :)) Olyan komikus volt, nem birtam megállni nevetés nélkül :)) 

De hamar eltelt ez a müszak, és várt rám otthol a folytatás.. Lolinak volt ebédje, nekem pedig 25 deka tonhalat kellett volna megennem.. fagyasztottat vettem, amit nem teszek többet, mert mire megsült a grillapon, addigra a 15 dekára redukálódott... alig volt valami a tányérkámon:( Meglocsoltam alaposan egy egész citrom levével, hogy hát valami élvezet is legyen benne, és igy dupla indíttatásom volt a savanyú pofa vágására :))

De a marhahússal nincs szerencsém... vesszek meg, nekem az a halálom... most pedig elötte bekentem egy kis chilipaprikás olajjal, meg mustárral, es ugy hagytam pácolódni... Mami már az asztalnál ült, és evett mikor elkezdtem magamnak grillezni a húst.. valamit nagyon elbasszintottam, mert a chilipaprika odaégett kicsit a grilllap aljara, és olyan erös illatú göz járta be a konyhát, meg  az ebédlöt, hogy a mami, aki paradicsomot evett, elkezdett krákogni, hogy hogy a fenébe csiphet ez a paradicsom ennyire, de tenyleg, majd megfulladtuk mind a ketten :)) Minden ajtót ablakot ki, csakugy lehetett elviselni :) Es én hülye, mind a két marhaszeletet igy mazoltam be a paprikával, másnap is meg fogom szivni vele :)) 

Tréning: 30 perc, 13 kilométer, 300 Kilokaloria elégetve :)) 


7. napi menü: Hüüüüüüüüü, ez kemény lesz !!!

Reggeli: 1 csésze üres tea





Ebéd: semmi!                         
áááááááááááááááááá!!!!!

Vacsora: grillezett bárányhússzelet (250 gramm, ha nincs bárányhús, helyettesíthetjük marhahússal), friss gyümölcssaláta többféle gyümölcsből





Visszaszámlálás: 

9 :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése