2013. január 1., kedd

2013 Új év, új remények, lehetöségek..:))

De vajon élni is tudunk majd vele?? 

Eljött  ez is, de még milyen hamar... pedig szinte úgy tünik, hogy nem is olyan régen koccintottunk 2012-re :)  Mindenkinek sikerekben, eredményekben gazdag Boldog Új Évet kivanok !! 


Új év, fogadalmak.. tegye fel a kezét az, aki még nem fogadott meg valamit az újévkor :)) Nem dohányzom többet, kerülöm a munkát, mert hát egészségre káros dolgot már még se csináljunk, vagy pedig, mi nök, mit fogadunk meg mindíg, nnnna, ebben az új évben feltétlen leadok pár kilót.. :))



Hehehe, most ugrik a majom a vízbe, mert én is ma kezdtem el egy 13 napos kúrát...Tudom, hogy rossz a Ph háztartásom, tudom, hogy rossz az anyagcserém, nnnna, ennek tiszteletére kiválasztottam egy 13 napos kúrát, aminek a lényege a kevesebb kalóriabevitel mellett az, hogy megváltoztassa az anyagcserémet.. Elég keménynek tünik, de 13 napot ha kell, akkor  is ha fejen állva, de ki kell bírnom..

                                                http://www.vital.hu/13napos-fogyokura

A tavalyi évben  meglehetösen elhagytam magam.. ellustultam. Áprilisig napi rendszerességgel felpattantam a mosókonyha-cangámra, és akár esett, akár fúlyt, nem jelentett akadályt lenyomni a napi 15-20 kilométereket...és jól is éreztem magam.. kifulladás nélkül mentem fel a hegyre a kutylikkal, és valóban fittnek éreztem magam. Áprilistól közbejött a Maltézés kurzus, és arra hivatkozva, hogy nincs idöm, tanulnom kell, fáradt vagyok, teljesen elhagytam a biciglizést. Aztán jött Grömitz, aztán a praktikum, és megint csak a kifogások. Mire észbe kaptam, a jó pár kiló mellett, amire abszolút nem volt szükségem, mert enélkül is volt belölük elég, még több kiló felszaladt....lassan már egy rövidebb kaptató is problámát jelentett hegynek fel..

Nnnnnnnna, ennek vége... egy jó ideje már megint napi rendszerességgel tekerek, és mától rásegítünk ezzel az anyagcseremegváltoztató kúrával... Most még semmi gond, mert hát gyakran megesik, hogy reggelire csak kávét iszok, aztán meg egy pohár tejet... de az ebéd még nem maradt ki :) 


Igaz most sem fog, csak nem mindegy, hogy az eddigi kalóriabevitel helyett ma hirtelen csak két darab keménytojással kell megelégednie a pocakomnak.. de hát próba nélkül nincs szerencse.. 



Azt tudom teljes biztonsággal, hogy 500 kalóriás napi bevitel mellett nem lehet rendesen dolgozni, mert már próbáltam.. de talán most mások a körülményeim.. nem kell busszal munkába rohannom, szédelegve teljesítenem. Igaz pont beleesik a kúrába a kezdés az öregekotthonában, de talán délutánonként 3 órát elviselek. Ami rossz lesz, hogy ezeken a napokon nem fogok tudni a megszokott idöben mamival vacsizni, hanem csak este 8 utan, mikor megjöttem.. déltöl meglehetösen soknak tünik ez az idö este 8-ig, de majd meglátjuk.. vágjunk bele :)) Mindenesetre nem szabad abbahagyni a cangázást. Ennyit az egészségem miatt igazán megtehetek. Napi fél óra, a jobb közérzetért..  Áprilistól megint jön egy 4 hónapos képzés, de pont emiatt nem szabad leállni.. Fittebben nagyobb az esélyem túlélni :)) Szóval, hajrá, húzzunk bele :))

Arra már felkészültem, hogy béka fog nöni a hasamban, mert ha éhes leszek, csak vizet ihatok:)) 



De majd este, hüüüüüüüüüü, adunk ám az élvezeteknek!! 250gr grillezett marhahús!! Lesz itt dözsölés, kérem szépen :)) 




Hehe, most még vigyorgok, de lehet egy hét mulva a küszöböt fogom ragni, vagy a vizesflakont :)) 

No, ki tart velem ?? 

Visszaszámlálás: 13 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése