2013. január 2., szerda

Újévi tisztítókúra - 2. nap


Elsö napi tapasztalatok, második napi menü :) 





Menü: 
Reggeli: 1 csésze fekete kávé, 1 db kockacukor
Ebéd: 2 kemény tojás
Vacsora: 1 nagy szelet marhahús (250 gramm), olajjal (pl. extraszűz olívaolaj, vagy egyéb hidegen préselt olajok) és citrommal ízesítve


Jól erzem magam, nem voltam tegnap egyáltalan éhes, a két fött tojás elég volt tegnap ebédre.  Mivel kávét lehet inni üresen vég nélkül, ezért ebédre is, meg délután is benyomtam még egy nagy bögre koffeinmentes kávét. Volt is rohangálás egész délután a wc-re, rendesen kihajtotta belölem a vizet :)) Viszont a marhahússal ráfaragtam :)) Nemhiába nem szeretem :) Rostélyost vettem, és grilleztem.. az eredmény több mint lehangoló volt :) nem az éhség fog kiütni, hanem a sülö marhahús szaga és íztelensége :)) fuuuuuuuuuujjj, de büdös volt :)) Még jó hogy problémamentes fogaim vannak, semmi tömés, vagy híd vagy egyéb mesterséges dolgok a számban, mert ha lett volna, szerintem az a rágós íztelen pocsék hús leszedte volna :)) Valamit ki kell találni a hússal, mert nem igazán volt jó ahogy meggrilleztem... de gondolom agyonfözni sem szabad, szóval ötleteket várok a húsi puhításával kapcsolatban... nyereg alatt nem tudom, nincs lovam :)) Talán Józsi az úthengerrel ?? :))

Kísértések : Nnnnnnnna, azok aztán voltak rendesen :) Nem voltam éhes, de az aszaltszilva is mosolygott rám, és olyan rossz volt, hogy nem kaphattam be 2 darabocskat legalább :)) A szilveszteri maradek tojaslikört is szamüztem a spájz legeldugottabb zugába, hogy ne is lassam :)  Szilveszter napján sütöttem meg a szalagérés sajtosrudat, azok is ott vannak a tálcán ... áááááááááááááá............................................... aljasság!! Az édes sütik nem érdekelnek, de a sós!!!!!!!!!!!!!


Tréning: 30 perc "nekem" intenziv pedálozás, mert minden nézöpont kérdése, másnak lehet ez csak sétabiciglizés :) 

4 -es erösségi fokozaton, 26-30 Km/ h sebességgel, 130-150 -es pulzusszam mellett, megállás nélkül... nem merültem ki töle, tudtam volna még tovább csinálni, de megegyeztem magammal, ha a 30 perc meg van naponta, az is elég :)) 



Menü: 
Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor


Ebéd: 1 nagy szelet sovány sonka (8-10 db előszeletelt), 1 bögre natúr joghurt



Vacsora: 1 nagy szelet marhahús (250 gramm), olajjal és citrommal ízesítve



Visszaszámlálás: 

12 :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése