2013. január 5., szombat

Újévi tisztitókúra 5. nap, és megkezdtem a munkát a második szinten a kisöregeknél :))





                                                Elözö napi tapasztalatok, és az 5. napi menü


Közérzet: Semmi gond vele :)) Az egyedüli gondom csak az volt, hogy miert nem állt a nap 48 órábó!!  Legalább ez a pénteki nap :)) Miért is?? Reggel séta a kutyákkal, mamit reggeliztetni, felöltöztetni, bevágni a kocsiba, es rohanás a fodrászhoz. De ott sem ültem nyugodtan rá várva, amíg elkészült, futás az kisöregekhez a kutyákkal az otthonba Boldog Új Évet köszönteni... Mamit hazavinni, gyorsan a tízórai vodkás teás kombinációt kis ropogtatnivalóval elibe tenni, rohanás Tündivel nagybevásásrolni, mamit megebédeltetni, aztán Feuersbachba sétálni vinni, haza vele, átöltöztetni, hozzáfogtam megfözni a szombati, vasárnapi ebédet, mert a hétvégén nappalos müszakom lesz, uzsonnát adni neki, elökészíteni neki a vacsorához az asztalt, mindent kipakolni rá, és mikor kész voltam rohanvást az otthonba :( 
nem volt idöm cangázni sem... de éhes sem voltam :))

Milyen volt a második szinten?? Összehasonlíthatatlan azzal, ahol tanultam...sokkal nehezebb, nem volt olyan sok elfekvö beteg, az igaz, mint az elsön, de több a halmozottan sérült, akiket tolókocsiból kell kisegíteni, és alig, vagy nagyon nehezen mozogtak...Minden egyes pisiltetés kész tortúra, pláne azzal, aki alig totyog... új emberek, új problémák, egészen másak, mint az elsön voltak.. egyedül maradtam, nem tudtam hogy kezdjek hozzá, ki mennyire mozgékony, hogy szeret felállni a tolószékböl, kaptam a vacsora után három nevet, mind a három tolókocsiban ült, rakjam öket ágyba... de mind a hárman aranyosak, kedvesek voltak, mondtam, hogy én csak egy blöde Ungarin vagyok, mindenféle téren tanulok még, legyenek szivesek mondani, hogy mit kell csinálnom :)) És müködött a dolog!! Félorás átlaggal mindenkit az ágyba dugtam, és mehettem haza :) 

Az erösem demens mamim, Luise Lotte, megismert!! Megörült a fönöver is, mikor meglátta, hogy a Luise Lotte hallgat rám, rögtön rám is sózta, hogy na akkor átöltöztetni, és ágybavarázsolni :)) Még a vacsora elött kellett ágyba dugnom, mert ö korábban eszik, igy hamarabb beveszi az altatóját, és hamarabb nyugot hagy az ápolószemélyzetnek, és így tudnak dolgozni :))

Azt hittem, hogy nem fogom korgó gyomor nélkül kibírni, mert mégsem este 6-kor vacsiztam, hanem fél 9- kor, de nem volt probléma :)) Este a túrót kicsit megbolondítottam egy kis sóval, meg egy gerezd fokhagymával,isteni finom volt :))

5. napi menü

Ez tulajdonképpen nem is az 5., hanem a 6. napi menü, megcserélek két napot, remélem nem számit semmit sem :)) Az oka roppant  egyszerü, LUSTA vagyok...vasárnap kellene estére grillcsirkét csinálnom, de nem fülik hozzá a fogam, mert egy párszor már megjártam a német sütnivaló csirkékkel.. az istennek nem akarnak úgy megsülni, mint odahaza.. egyszer már mondtam, hogy ezek a német csirkék izomra gyúrnak, olyan kemény húsuk van, hogy még a bugylibicska is beletörne, nem még a fogam..épp ezért szombaton este egyszerübb leszaladni a grillcsirkés autóhoz, ami a Real elött áll, és megvenni egy kész csirkét, mint szenvedni vele :)) 


Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós (üresen)


Ebéd: 2 kemény tojás, 1 db reszelt sárgarépa




Vacsora: grillcsirke (bőr nélkül), olajjal és citrommal ízesítve (A grillcsirke készen vásárolt is lehet, ha lehúzzuk a bőrét, és annyit együnk, amennyi jól esik.)



Visszaszámlálás: 

9 :))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése