2013. január 8., kedd

Öregekotthonában, nem Praktikerinként + Újévi tisztitókúra 8. nap



   



Elözö napi tapasztalatok, és a 8. napi menü

Közérzet: :(( Nem a legjobb, meg kell hogy mondjam! Gondoltam hogy ez az egész napi koplalás kicsit ki fog ütni.. nem volt vészes, de legyengített eléggé.. Ha azt is hozzá veszem, hogy reggel óta nem ettem semmit, és délután jelenésem volt az öregekotthonában, és vacsi akkor automatikusan este fél 9 van, nem a legjobbak a kilátások ... annyira nem, hogy mielött elmentem dolgozni, gyorsan magamba tömtem   ezt a förmedvény marhahúst... nem volt jobb az elözö napinál, csípett mint a veszedelem, de nem is szarakodtam vele a grillapon, belehajintottam a teflonba, és adjad neki... 
Jól jártam vele, mert megnyugtatta kicsit a háborgó gyomrom, és a vacsoráztatásnál nem korgott versenyt a gondozottak gyomrával. 
De amin meglepödtem, az az volt, hogy delben, mikor megittam a nagy bögre üres koffeinmentes kávémat, utána rögvest szaladnom kellett a Wc-re, még jó hogy egyedül vagyok, és nem volt tumultus, mert akkor jól néztem volna ki :)) Szóval ez a diéta tényleg csinál valamit az emésztési rendszerrel...

Pont ezért, hogy kicsit gyengének éreztem magam, nem is nagyon tolongtam az ütösebb munkákért, hanem megelégedtem a lájtosabbjával :)) Megint új növérkét ismertem meg, Rosat, nagyon aranyos volt, orosz származású, már 20 éve él itt..Van egy öreg mamóka, akire már úgy tekintenek, mint aki már fél lábbal a sirban van.. ha itatom, az italába bele kell raknom azt a hülye port, ami besüriti, tapétaragasztó állagúvá teszi az italát, különben mindig félrenyel, és köhög.. tehetek én akármennyi port az italába, köhög szegény mindig.. és mikor köhög, akkor olyan érzésem van, hogy a tüdeje tele van vízzel, és hallom hogy bugyborékol... Mindig mondana valamit, de vesszek meg ha értem.. olyan rossz érzés, hogy nem tudsz neki segíteni... nyújtja feléd azt a madárcsontsovány kezecskéjét, integet, látod hogy mondana valamit kézzel lábbal, és nem tudod hogy mit.. olyan nyomorultúl érzem magam mindíg nála...Vacsi után hál istennek olyanokhoz mentem, akiknél már voltam, és ezzel nem is volt probléma..

Szivesen megyek az otthonba, de néha vannak kivételek.. a tegnapi nap is ilyen volt. néha nem fülik a fogam semmihez, azt akarom hogy békén hagyjanak, hogy ne szóljon hozzám senki, legszivesebben elásnám magam. Mindenki átesik ilyen periódusokon aki kint dolgozik, vagy csak én vagyok ilyen szerencsétlen?? 

Hazaérve mamit is lerendeztem gyorsan, az egy szem körtét kineveztem gyümölcssalátának, mert az járt még a vacsorához a cipötalp mellé, betúrtam egy ültö helyembe, és engedtem hogy a gyengeség kiüssön, elpilledtem :)) 

Tréning: halódó állapotomra tekintettel, nem volt csak 10 kilométer :)) 


8. nap

Reggeli: 1 csésze feketekávé, 1 db kockacukor, 1 vékony szelet pirítós (üresen)



Ebéd: 2 kemény tojás, 1 nagy szelet sovány sonka (8-10 db előszeletelt), saláta (natúr)






Vacsora: főtt zeller, 1 db paradicsom, 1 db gyümölcs






Visszaszámlálás: 

8 :))

2 megjegyzés:

  1. én csak gratulálni tudok neked
    és mély tisztelettel fejet
    hajtani előtted.
    Kivánok Neked kitartást :)
    Dombóvári Andrea

    VálaszTörlés