2012. december 30., vasárnap

Boldog Ùj Évet :)) 2013!!! :))

Kedves Barátaim, Ismeröseim! 


Ezúton kivánok mindenkinek sikeres, boldog, élményekben gazdag 









Tőletek most távol vagyok,
Lelkemben mégis oly közel,
Másképp ragyognak itt a csillagok,
Szeretetem mindenkit átölel.

Adjon az Isten, ki két kezéből
Jókat és rosszat is osztogat,
Jusson mindenkinek a bőségből,
Szülőszobát látogasson, és ne sírokat!

Költözzön minden szívbe boldogság,
Áramoljon, áradjon szét a lelkekben!
A pince tele legyen és teli a pénzes zsák,
Elégedett legyen az ember, és ne elégedetlen!

Koccíntsunk végre, az újévre,
Csendüljön a pezsgővel teli pohár!
Kacsintsunk vigan fel az égre,
Ne lógassuk fejünket, mint a szamár!

A festő az ecsetjével fesse meg
mit a költő verseiből kifelejt ,
zene hullámain szálljanak rímeink
ismerősül hangzanak: a mieink !

Boldog Új Évet Mindenkinek!
Friss harmatként szálljon le reánk,
Zengjük hangosan, tiszta szívvel
A boldog és békés új év dalát!




Jövöre sem szabadultok meg ám tölem, mert Januartól folytatom a munkát a kisöregeknél az otthonban, csak a második szinten, és áprilistól kezdem a második továbbképzös kurzusomat a Maltésénél :) Tehát, lesz mit mesélnem :)) 
Na, most kellöképpen elrettentettelek benneteket ?? 


4 megjegyzés:

  1. Köszönjük Szépen...Én miért csak ma találtam a blogodra?..Nagyon tetszik..amennyire beleolvastam..már tudom, hogy a munkám után, jan. 2-án mit fogok csinálni...Vigig olvasom a blogod..:))..köszi..:)
    Boldog Új Évet Kívánok én is..:)
    Üdvözlettel: Fűriné Erika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Erika, nem is tudom hogy hol voltal eddig, es miert nem talaltal ra hamarabb a blogomra :)) Egyébként, tényleg, hol találtál rá???
      Nnnnnnnnnna, felre a trefaval, köszönöm szepen az elismerö szavakat, nem nagy dolog, minden abrandos lelkü tinédzser irja a maga kis cukiságait a naplójába, hát, akkor én miért ne tehetném?? A fö bünösök az igazi felbújtók a lányaim, meg Lilu, a Nikol lanyom barátnöje volt, ök nem hagytak nyugton ezzel a naplóírással.. A dolog apropóját az adta, hogy elkezdtem ezt a Malteses tanfolyamot, amiböl kifolyolag rengeteg elménnyel gyarapodtam, a németek pedig biztosan meggyözödhettek arrol a két hónap alatt, hogy milyen hülyék is tudunk, mi magyarok lenni :))
      Igaz ezek nem cukiságok,hanem a való élet,amit leirok, de megpróbálok mindent a humorosabb végéröl nézni :) Kivanok neked mégegyszer Boldog Uj Evet!! :))

      Törlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Kedves MamiLollo!!
    Nagyon örülök, hogy rátaláltam erre a blogra! Lányok, asszonyok, az egész női nem büszkesége vagy, hogy bele mertél vágni egy új életbe, külföldön, egy szál bőrönddel és a kutyusoddal!! Példaértékű!! Nem csak a 20 éveseké a világ! Hajrá!!! :)))))

    VálaszTörlés