2013. május 18., szombat

Helyzetjelentés a boszorkányhonyhámból :))






Vendégeket várunk Pünkösd tiszteletére..

Beizzítottam a tűzhelyet, igaz, ma nem a főzésen lesz a hangsúly, hanem a sütésen, holnap meg étterembe megyünk, de sütizni itthon fogunk.. Pünkösd hétfőn van tervbe véve egy kinti bográcsozás.. már a hűtőben csücsülnek a hozzávalók: csülök, köröm, disznófarka!!! meg a cimbi combi husi :)) 

Mindenképp vennem kell egy dagasztógépet, mert mire kibirkóztam magam a kiló liszttel, meg a hozzáadott félkiló darált tepertővel, hááááát, még a gatyámon is csorgott a víz.. de olyan szépen kidagasztottam a tésztát, hogy egy cseppnyi sem ragadt fel a tál falára.. már egyszer kinyújtottam, lekentem egy kis fagyos zsírral még, direkt diétás zsírral, mert hát anno láttátok azt a zsírnak való szalonnát, ami 5 mm vékony volt, és több volt benne a lyuk, mint az ementáli sajtban.. tehát az ilyen szalonnából csakis kalóriaszegény diétás töpörtyű kerekedhet... 




Szóval ma kalóriaszegény tepertős pogit sütök :))


A túrótorta jön megint közkívánatra, a krémmel már elkészültem, isteni finom :) saját szám íze szerint kellőképpen édeskés, savanykás :)) 

Szóval, mindenkinek kellemes Ünnepeket kívánok, remélhetőleg nálatok jobb idő lesz mint errefelé, mert ha így marad az idő, úgy néz ki hogy az ernyő alatt kell a bográcsost főznöm :))




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése