2012. december 27., csütörtök

Befejezödött a Praktikum a kisöregeknél :))


Búcsú az öregekotthonától... remélhetöleg nem végleg :))



            "Szójapörkölt, szójakolbász, szója fasírt, szólj a nővérkének, hogy befostam!"

                                                                     Hofi






Lassan a végére értem .... 6 alkalom még, és vége. Már nagyon vártam, mert meglehetösen 

belefáradtam. Az utolsó napok egyformán teltek. Semmi különösebb újdonság nem volt, ha 

Nataliaval voltam, mindent együtt csináltunk, míg a többiekkel nem, csak megkaptam az ukászt.     

De mikor végeztem a magam pacienseivel, mentem szó nélkül azokhoz, ahol még segíteni 

tudtam..Tanúlságos két hónap volt.. nevetséges, de megtanultam a protézist leszedni,  persze 

távsegítséggel :)) Ettöl féltem a legjobban :) Valahogy nem szívesen nyúlkálok más ember 

szájába, és a protézistöl meglehetösen idegenkedem ... brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... elöbb mosom le

a derékig sz@ros pacienst, mint a szájából kicibálni a fogát :)) Hülye vagyok, igaz?????

Már nem felejtem el a harántlepedöt automatikusan megigazítani, feljebbhúzni.. nem

forgatgatom már feleslegesen a mamókákat :))  

Az utolsó elötti alkalommal mint a Mikulás, úgy mentem, mert kicsomagoltam a sütiket kis 

zsákocskákba 26 embernek, plusz egy pár papóka és mamóka, akik nagyon függtek Bizsutól, 

ajándékba  Bizsuval közös képet kaptak :) 




Hogy mi történt a Boszibanya Brigittával, nem tudom, mert hagytak jótékonykodni, rohangáltam 

a kis zsákocskákkal, fényképekkel, és meg kell hogy mondjam, öszintén, a személyzet velem

és  a gondozottakkal együtt örült :)) Meglepödtek a kisöregek, mindenki mondta, hogy

visszavárnak, szorítanak nekem :) A sütit szinte azonnal, mindenki megette :)) A bojteles 

papókám sírva fakadt, mikor kibontotta a fényképet, amin Ö van Bizsuval.. egész délután

hurcolta magával...attól függöen, hova ült, oda állította:))   Hát, én is rendesen elérzékenyültem 

:)) 




Most már tudom hogy ha vissza is megyek, nem kerülök arra a szintre, de minden pénteken míg Loli ondolálódik, meg fogom látogatni öket...

Másnap azt hallgattam Rüdigertöl, hogy milyen aranyos volt tölem, hogy gondoltam a kisöregekre, mindenfele amerre jart, mindenki mutogatta neki a közös fotót Bizzsel :))

Itt épp keménykedik :))

De ö is békén hagyott, semmi ukász, csinálj amit jónak látsz felszólítással,  elzavart :))

És megdícsért!! Azt mondta, tényleg jó segítség voltam !! Van még mit tanulnom, de amit megtanultam, azt mindíg következetesen, hiba nélkül megcsináltam.. igaz nekem tovább tart még, mint a profiknak :))

Sorba jártam mindenkit, és elköszöntem mindenkitöl rendesen :))
Persze, ahol tudtam, segítettem :))

Viszontlátásra kisöregek, látjuk még egymást :))


1 megjegyzés:

  1. Nyugi, a rutin, meg az évek meghozzák az eredményt, aztán már csak zsonglőrködsz a protézisekkel ;)
    Azért ennél a résznél még mindig nevettem :)

    VálaszTörlés