2012. december 26., szerda

Áldott, Békés Boldog Karácsonyt kivánok mindenkinek !!




Minden kedves Ismerösünknek Boldog Karácsonyt kívánunk !! 



Karácsony elött nagy sütés fözésben voltam :)) életem elsö bejglijét készültem megsütni...mert hát a mááááákos bejgli, az számomra felülmúlhatatlan... Lolinak diósat, nekem mákosat :)) Érdekes hogy a németeknek az otthoni darálós keksz kimondottan karácsonyi sütemény, valamint a vanílás kifli volt tervbe véve. Az ünnepek elött meglátott mami az egyik reklamújságban egy ajánlatot, miszerint a Dornseiferben vásárolt vaniliáskiflinek nincs párja... no, usgyi, izibe, el kellett mennem megvenni, mert hát amit az újság ír, az maga a szentírás...Lolinak... Életemben még olyan vacak, ízetlen förmedvényt vaniliás kifli néven nem ettem... köptem is akkorát... csak a lisztet lehetett benne érezni, vaníliának nyomelemei sem voltak benne, még Loli is azt mondta, soha többet... Mit tehettem ezután?? Meg kellett sütnöm, hogy érezze a különbséget... az egy kiló liszthez fél kiló darált mandulát tettem, és nem spóroltam a vaníliával sem... a különbség lehengerlö volt :))

A darálós kekszböl is dupla adagot mértem ki, mert hát 26 kis csomagot akartam az öregekotthonába késziteni a kisöregeknek :) Plusz a személyzet :))


Szalagárés sajtos rúdból is dupla adag... mert hát azt mi szeretjük nagyon, és Memicinek is postáztam belöle :))





 Elöször az apróságokat készitettem el, aztan jött a bejgli :) 










Memiciék már megették a bejglit, már másnap odaért, ahogy feladtam a postára :)


De a  Nikolék sütije még utazik :))


lehet hogy az aprósüteményt kiskanállal kell enniük ?? :))


Szentestére egyedül maradtunk... KarlAugust az utolsó pillanatban influenzás lett, és otthol maradt.. Tündi, aki Frida mamát ápolja, jött át hozzánk..Magyar kolbásszal megtöltött göngyölt húst sütöttem le egyben, és hozzá köretként rakletteztünk :)) Jó kis játék, csak aki valóban éhes, azoknak nem a legjobb, mert míg sülnek a lapátkákban a falatnyi apróságok, addig a delikvens éhen hal :))


De azért minden elfogyott :)) Ami zöldség megmaradt másnapra, azt reggelire megettem :))


Mégegyszer, Boldog Karácsonyi Ünnepeket kívánok mindenkinek :))


1 megjegyzés:

  1. Hihetetlen, hogy mikhez nincs erőd! Mindig csodálkozom a főzős résznél, és csorgatom a nyálam. Én, amióta nem "otthon" van az otthonom, talán teán kívül nem főztem semmit...

    VálaszTörlés