2016. február 5., péntek

Amikor kínomban már csak röhögni tudok...

Istenem, mit vétettem? 

Hol is kezdjem, na persze hogy a legelején, különben érthetetlen lesz :) 

Az első hat évem Németországban a privát biztosítottság jegyében telt el, minek következtében alig látott orvos, mert már azért fizetnem kellett, ha csak lenyomtam a kilincset a rendelőben. 

Minek következtében, amikor valóban komoly eü. problémáim adódtak, 

( az alábbi két linken olvashatóak) 
2014/10/amikora vak vezeti a vilagtalant
2014/10/attila utan szabadon:erika a Marienkrankenhaus legújabb istencsapása

- és már nem tudtam őket tovább finanszírozni, menekülésszerűen hátrahagytam mindent, a vállalkozói státuszomat, a biztos és nyugalmas munkámat, Lollot, akit nagyon szerettem, csak azért, hogy először mint feleség, megkapjam a párom után a családi biztosítást, majd a saját magam bejelentett állása után a rendes állami biztosítást, alkalmazottaknak .

2015/02/instant-eskuvo nem-razva-hanem-keverve

Na, biztosított lettem! Méghozzá államilag :) 

2015 februárjában: 

Mars a doktornőhöz, mert az ülőidegzsábám még mindig kínoz, és a derekam sem úgy hajlik, ahogy kellene..

MRT? mi az hogy, percek alatt meg volt :) és nem kellett érte fizetnem :) 

Kezelés a derekamra? Na, arra várhattam, mert a siegeni AOK már lepasszolt minket a csudába, de nem a saját lakókörzetem közelébe, hanem 500 kilométerrel arrább.. minek következtében a derekam miatt a kezelésre vonatkozó papírokat, amiket Siegenbe küldött a körzeti orvosom, nem vették figyelembe..

Lassan de biztosan, fél év alatt azonban magamtól is rendbe jöttem, nem terheltem tovább az AOK kasszáját. 



Mostanra azonban megint jelentkeznek a fájdalmak a derekamban, és kiújult  a bal karomban a teniszkönyököm, valamit a Carpal Tunnel Syndrom is igen csak kínozza a kezeimet. 

Szóval, irány az orvos :) 



Nagy reményekkel vettem arrafelé az irányt.. többek között a Zembör példája adott okot a bizakodásra, ugyanis decemberben bedagadt a térde, de úgy, hogy lábra sem tudott többet állni. Pár nap múlva meg volt az MRT-je, és 2-3 hét múlva már térdprotézist kapott.. 

Erika, azonnal mars az orvoshoz, ezeket látva, téged úgy megszervizelnek, de úgy, hogy jobb leszel mint kiscsikó korodban. 

Elballagtam hát a körzeti orvosomhoz, és mondom neki, hogy én nem apróztam el ám a dolgokat, háromféle nyavalyám is van, legyen szíves kikezelni belőlük..

- A Carpal Tunnel syndróma miatt kaptam egy beutalót tőle a Neurológiára..

- A derekam miatt azt mondta, hogy menjek be az AOK-ba, és kérdezzem meg őket, hogy milyen programjaik vannak a fájós derekúaknak..

- A teniszkönyököm miatt felírt nekem a bal karomra egy pántot, és egész nap abban kell szerencsétlenkednem, valamint azzal vigasztalt, hogy nyugi, neki is van teniszkönyöke..

- gondoltam magamban, hogy ha nem akarod péntek este a törött kezeddel vakarni a véres orrodat, akkor most hagyd abba, mert még egy szó, és rád borítom az asztalt..



És ezzel el lettem bocsájtva. 

Csak lestem kifelé a fejemből, hogy tessék? Mi van? Azt hittem, hogy elküld gyógytornára, vagy ha nincs más ötlete, akkor lepasszol másfelé, de nem az AOK-nak..

Ennyit erről a hülye libáról..kifelé menet majd megütött a guta. Folyton az járt az eszemben, hogy bezzeg a Zembör.. azonnal orvosolták minden baját, nekem meg kiszúrták a szemem ezzel a nyavalyás pánttal.

Közben Emi is meglepett egy kézpánttal, mikor neki is volt ez a francos zsibbadásos syndrómája, akkor az akupunktúra mellett ezt kapta a kezére..


csini egy darab, ugye? ebben alszom éjszaka..

A továbbiakat illetően úgy döntöttem, hogy majd én.. majd én kezembe veszem a sorsomat.. Felhívtam a rendelőt, és csak annyit mondtam, hogy beutalót kérek az Ortopédiára..

Három órányi fenékmeresztés után, végre bekerültem a szentélybe..
Mivel a zsibbadásos nyavalyámra a Neurológia mondja ki az áment, itt csak a derekamat meséltem el, meg a teniszkönyökömet.. mázlimra, egy évvel ezelőtt pont ők csinálták a derekam miatt az MRT-t, tehát annak utána tudott nézni azonnal..

- A derekamra többféle kezelést kapok, gyógytornával kombinálva  :) 



- A teniszkönyökömre pedig kaptam 

- egy, 

            - egy, 

                       - egy.... 

                                      - na, mit kaptam? 






Hát egy kibacott PÁNTOT ! 





Csak ez most nem kerek forma, hanem hosszúkás, belül valamilyen zselés izé van benne! 



Josef padlót fogott a nevetéstől.. aszonta, hogy kombinálhatom is akár a két pántot.. nyugodtan tegyem fel a hosszúra a kereket! 

Hát én, nem is tudom.. szerintem, ha csontom töröm, engem akkor is pántokkal fognak összerakni :) 



2 megjegyzés:

  1. Tetszett a Blogod, Én is ebben a cipőben járok, Mo-on , Eruskám, ide oda löknek rajtam, de még semmi javulás, mert mitöl is lenne ..... ?? De Én türelmes vagyok, mert még dolgozni szeretnék... és momentan nem tudok.
    Hát kívánom neked mielőbb gyógyulj meg,

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Marika, ha az alagútszindróma a problémád, keress egy vidéki egynapos sebészetet! Ha a kezedben van a neurológiai eredmény, pár hét alatt bejuthatsz.Én csak előzetes megbeszélésre mentem Mórra, és még aznap meg is műtöttek, hat hét múlva meg a másik kezem. 3 hét alatt teljesen rendben volt.

      Törlés