2015. december 13., vasárnap

Életmorzsák. Amikor először érintett meg egy kimondott szó :) Munkahelyi Capriccio

Tartozom még nektek egy Bad Dürkheim -i beszámolóval, ami a műtétem miatt elfelejtődött leírni.

Az egyik kedvencem, a mérnök úr, aki már nem szállt ki az ágyból nagyon rég óta, akinek a beceneve Mimóza is lehetett volna, mert ha csak hozzáértél a kezeddel a testéhez, már jajgatott..

Becsöppentem az életébe, és 2 hét múlva fenekestől felforgattam..

Először csak óvatosan ismerkedtünk, beszélgettünk, aztán elvarázsoltam a hülye kis történeteimmel.
Mikor elmeséltem, mi több, lejátszottam neki, hogy én, mint egy kis vízilóbébi hogyan csusszantam le a Mira-mari élmenyfürdő családi csúszdáján, és hogy szántottam fel a fenekemmel a medence alját, majd kiesett az ágyból a nevetéstől..




Közben észre sem vette, hogy ide oda forgattam, cibáltam, elfelejtett jajongani, és a szokásos 45 perc helyett 25 perc alatt kész lettem vele.

Megmérgeztem a magyar konyhával is.. azóta eszi a paprikát, a paradicsomot, mikor elmeséltem neki a lecsót, az asszonyt leszalajtotta a boltba a hozzávalókért, és meg kellett csinálnia.

Az asszonypajtásnál nem találtam osztatlan sikerre, mert mikor mi már valamilyen kajáról beszéltünk, ő már húzta az orrát.

Kérdezgettem, hogy miért is fekszik mindig az ágyban? Miért nem lehet mobilizálni, mi miatt nem akar felkelni? Hiszen odakint olyan szépen süt a nap, a teraszról is lehet élvezni a napsugár gyógyító sugarait, miért kell mindig a szobában feküdnie? ( nem sokkal korábban veszítette el a leányát, lelki okok miatt adott fel mindent, nem a betegségéből kifolyólag) 

Elértem vele azt, hogy kiültethettem az ágy szélére, és úgy mosdathattam le, és napról napra többet bírt csinálni, de ezt sajnos már nem láthattam, én is kórházba kerültem, és utána már nem ide jöttem vissza. 

Mégis, ettől a bácsikától kaptam egy nagyon nagy ajándékot, amely a szívemig hatolt.

Becsengettem  a kapucsengőn, (társasházi lakás, magasföldszint) a néni az ajtóval együtt nyitotta a bejárati ajtót is, és hallottam, hogy a bácsika a belső szobából kiabál, hogy de a Schwester Erika jön, a Schwester Erika jön?

Ennél szebb ajándékot nem is kaphattam volna.

1 megjegyzés:

  1. Slot Machines - JtmHub
    Slot machines offer a great opportunity for all 창원 출장마사지 users to play for free. This app 익산 출장마사지 is 논산 출장마사지 the perfect application to test slot machines for free. It offers the user 제주 출장안마 experience of the 안성 출장안마

    VálaszTörlés