2014. november 28., péntek

Pillanatképek így az ünnepek előtt...


Jajjjjjjjjjjjjjj. gyerekek...


Tudjátok, én is mindig olyan kétbalkezes , decsakazertiskiprobálok mindent a konyhában,  típus vagyok..

- elvégre ki tud rajtam kívül spárga nélkül spárgakrémlevest főzni,
- vagy kinyúlt, defektes kottongumi formáju pizzát formázni, dobálással??
- a franciakrémes krémjéből rajtam kivül senki sem tud tojáslikőrt állagu krémet   kreálni..


de most semmihez sincs kedvem.. 

Jön a Karácsony? Na és??

Hallgatom a mami hülyébbnél hülyébb ötleteit, hogy mit, hogyan képzelt el karácsonyra.. milyen menüsort állitott össze.. és valahogy marhára nem érdekel.. kész.. kiégtem.. 5. éve kontrollálom, öntöm ehető formába az eszement ötleteit, de most nem fogom.

Amúgy is, szentestétől 29. kora reggelig, mamimentes leszek, a lányaimmal és az unokámmal fogom tölteni az ünnepeket.

Eldöntöttem, hogy hagyom Mamit és a fiát kibontakozni, nem fogok semmit nekik előre főzni, sőt, mivel most az idezsábán kívül a kisördög is belémbújt, sütni sem fogok nekik, oldják meg ahogyan akarják.

Mami délelött ujságot olvasott ...
- Erika, most látom, hogy Weidnauban az egyik hentes Erbsensupet reklámoz.. azt akarok enni.. de csak tőle..

Még szerencse, hogy délelőtt Weidenaunak vettem az irányt, mert a Toyotához el kellett hoznom a fékbetétet. De hol a nyavajában van az a hentes.. köröztem egy pär kört, aztán megálltam a weidenaui nagy Kaufland mellett, bementem,vettem egy Ersco dobozos levest, friss zsömlét, aztán mars haza.

-Na látod, ilyen finom levest nem lehet akárhonnan venni, ezt csak is Weidenauban kaphatod.. - és mind megette.. kipukkanásig..

egészségedre, Lolloschin:)






Hát, valahogy most Lolloschinnak nincs szerencséje :) 


Lolli naaaaagy süteményevő. Mindegy hogy milyen, kicsi, nagy, kerek vagy szögletes, csak ne legyen benne

- mazsola

- fahéj

- kókusz

Ezeken az összetevőkön kívül akármi lehet, nem számít.


Fodrásztól hazafelé jövet beugrottam a pékégbe zsömlét venni a leveshez. Azok az illatok! Odaszögeztek az ajtóhoz! Komolyan mondom, nem tudtam tovább menni, amíg egypárszor rossz bagóshoz híven, bele nem szippantottam, le, egészen a gyomromig, ebből a csodás illatból.


Itt minden keveredett már mindennel. A domináns a fahéj volt, mamival ellentétben engem nem zavar:) Habár, hülye vagyok, hiszen a forraltborban ő is megissza.. akkor most miről is beszélünk?

A zsömle mellé kiválasztottam kétfélét, a szimpatikusabbjából. Maminak valami, olyan csavart prütty formájút, magamnak meg müzzliset. 




Nem is bírtam kivárni hogy hazaérjünk, a kocsiban bontottam fel mind a kettőt.
 

Előbb a Lolliét...

Mondhatom, bezárták ám rendesen, alig birtam keresztül jutni rajta :) Kinyitottam a zsákot, és a meglepetéstől szóhoz sem jutottam. 

A kocsit abban a pillanatban betöltötte a jellegzetes kókuszsüti illat, ennek ellenére Lolka Bolka nagy hümmögések közepette bevágott kettőt..... én csak lestem.


Semmi pénzért meg nem szólaltam volna, csak azt kérdeztem, hogy ízlik e?

Válaszolni is alig bírt, mert kétpofára ette a sütit.. na, akkor, maradjunk annyiban, hogy amiről nem tud, akkor az nem is fáj neki :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése