2014. április 8., kedd

Unokáztam :)) 4 napon keresztül..



Miután mindent kiglancoltam a tavasz tiszteletére a házban, és kellően ki is döglöttem, iderendeltem mami-sytternek Karlt, a mami fiát, és csütörtök reggel, reggeli után elhúztam melegebb éghajlatra, unokázni :)

Mindent felcímkéztem nekik, még a hűtőbe is címkéket ragasztgattam a kajákra, hogy mit mikor kell elibe tenni. Azt hiszem nem felejtettem ki semmit sem. Nyugodt szívvel húzhatok el. El sem hiszem, 4 nap mami nélkül. Elterveztem, hogy mennyi mindent fogok Meminek segíteni, amiben lehet, megkönnyítem a dolgát.

-ember tervez, Isten végez.. azaz a mi esetünkben Abby :) Én voltam a büfiszolgálat, evés után, meg a fenekét ráztam egész nap, de legalább Memici tudott egy kicsit pihenni, meg mást csinálni :))

Csütörtök:

- büfiszolgálat,

- pelus csere,

- Emi: Anyaaaaaaaaaaaa! Már megint nyitva hagytad a popsitörlőkendős dobozt!!!Kiszááááááárad!!!

- közös bevásárlás :)

- közös séta,

- altatóval terrorizáltam :)




Büfikéztünk..

telerakta a gatyát :) 

útra-készen :)
sétáltunk :)



Altatóval terrorizálom:) Videó, kattintsatok rá....

Luna lecsapott a közös nyoszolyára :) 

de még Bizsunak is jut ott hely :) 


Péntek:

- Reggel - este Grundpflege,

- büfiszolgálat,

- pelus csere,

- Emi: Anyaaaaaaaaaaaa! Már megint nyitva hagytad a popsitörlőkendős dobozt!!!Kiszááááááárad!!!

- egy kis túra a kutyákkal, meg Abbyvel :)

- Mamit felhívtam, megkérdeztem minden rendben van-e, erre kijelentette, hogy baj van, Karl nem találta meg a szekrényajtón a fogason lógó pizsamáját, mert nem tettem rá cetlit!!!

- este grilleztünk a leendő keresztszülőkkel :)



Én megfeneket ráztam :)) Persze Toffyval :))


kutyálkodtunk is :) Videó, kattintsatok rá....


Tik-Tak Omaval :)) 
Álmában is mosolyog :)
és így nevetünk :) 

meg így is :) 


Szombat:

- Reggel - Grundpflege,

- büfiszolgálat,

- pelus csere,

- Emi: Anyaaaaaaaaaaaa! Már megint nyitva hagytad a popsitörlőkendős dobozt!!!Kiszááááááárad!!!

- Gulyást főztünk :) Franciakrémestortát sütöttem :)

- este fürdés :)





heheeeeeeee, becsuktam a popsitörlőkendős dobozt :)


Vasárnap:

- Reggel - Grundpflege,

- büfiszolgálat,

- pelus csere,

- fenékrázás vég nélkül, mert délután menni kell haza :(







méregzsák is tud lenni :) Videó, kattintsatok rá....

Ilyen nehéz szívvel még nem hagytam itt senkit :) Csak az vigasztal, hogy 27.-én jönnek hozzánk :)






3 megjegyzés:

  1. Mintha magamat látnám. Ja csak ugy mellékesen én is mindig nyitva hagyom a popsitörlős dobozt,!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Abby a kisvideodra alszik el màr kèt napja :)
    Nekem annyira fàj a torkom beszèlni n birok :(
    De legalàbb ha legközelebb làtod megismeri majd a hangod :) <3

    VálaszTörlés