2014. január 5., vasárnap

Újévi szösszenetek, morzsák :) 2014-ben, az első:))



Boldog 2014-es esztendőt kívánok mindenkinek :) 



Bort, búzát, békességet, 
Sötétségben fényességet! 
Új esztendő újat hozzon, 
Régi jótól meg ne fosszon. 
Ki barát volt, az maradjon, 
Ki elindult, az haladjon.







Az év utolsó napján sem hazudtoltuk meg önmagunkat, jól el voltunk :) 









Amúgy éljük tovább a megszokott kis életünket, Lollonak köszönhetően soha sem unatkozom, rengeteget nevetünk..

Töretlen lendülettel biciklizik minden nap.. habár, mint a vízivással, itt is mindig bepróbálkozik.. Csak egy percre ne figyeljek oda rá, még a lazítást is tudja fokozni :)



Kiléptem a folyosóra, mert Toffyfi éktelen csörömpöléssel adta a tudtomra, hogy kaja nuku, csajka cseng... nnna, akkor töltsük fel az edénykét konzervvel, meg száraz táppal...Közben hallom ám, hogy semmit nem hallok.. aháááááá.... megint nem teker...

- de mégis, most mit csinálsz?? Nem lazítani, az előbb tartottál pihenőt!! -mennydörögtem a folyosóról...nem kellett sokáig várnom, azonnal jött a válasz:

- tudod te mekkora erőfeszítésembe került feltekerni a hegytetőre?? Most épp lefelé gurulok!! :))

Én is gurultam......... de a nevetéstől :)) Most mit lehet erre mondani?? :))





A nagy pedálozásban meg is éheztünk, de rendesen :)









Kutyasétáltatás minden reggel.. 

...tiszta öröm ebben a latyakos, esős időben.. meg is lett az eredménye.. most itt ülök megint mobilgipsszel a lábamon, kiment a bal bokám :(







De azért reménykedem, nem így fog folytatódni ez az év, ahogy kezdődött..

Az ürömben örömet is találtam, meg van a gyakorlati órám a Behandlungspflege képzéshez..a Malteser elfogadta a házi ápolást, mint gyakorlati helyet :) és a Lollo körzeti orvosa igazolta le az 500 óra gyakorlati időmet :) Boldogság van !!

Mindent csináltam Lolloval -kivéve a beöntést- amit egy intézetben kellett volna csinálnom... sőt még többet is mert én subkután injekciót is adtam be, meg gyógytornáztattam a lábát.. Bingóóóóóóóóóóó :)

Egy újabb célkitűzés kipipálva: 

Erika Behandlungspflegerin lett :) 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése