2015. május 8., péntek

Anyám,hulla vagyok.... de egy vigyorgó, boldog hulla :)





Hol is kezdjem? Nanááááá hogy az elején, különben nem lehet megérteni. 

Mint tudjátok, a Malteser-en keresztül elvégeztem egy segédápolói, és egy emeltebb szintü segédápolói képzést, ami feljogosít subkután injekció beadására. 

Örömmel jelentkeztem egy mobil Pfelegedinsthez, és ők örömmel fogadtak, de jó, Behandlungspflegerin vagyok :) 

Elmentem az állásinterjúra, ahol akkora pofont kaptam, hogy a fal adta a másikat. 

A Behandlungspflege papírommal a fenekemet törölhetem ki, mert nagyon rég óta, ilyen kevés óraszámmal nem lehet ilyen papírt kiadni. Tehát, semmire sem jó.... Hogy a csipkedíszes franckarika üssön bele a Maltesebe... áthajintottak, mint a sz@rt a palánkon. 




Megpróbáltam náluk reklamálni, de a titkárnőtől nem jutok tovább, sőt, mikor már látják hogy az én számom a hívó, fel sem veszik a telefont. 

Amúgy a leendő főnökasszonyom nagyon rendes volt, azt mondta, hogy a segedapoló papírommal is csak annyi baj van, hogy minden hülyeség szerepelt a tantervben, de a lényeg, a megelőző intézkedések, a Profilaxe Maßnahme, az kimaradt, pedig azon áll, vagy bukik minden. Tehát, ha sikerül egy kiegészítő igazolást kapni a Maltesetől, pecséttel ellátva, hogy igenis tanultam, azt is elfogadja. 

De ebben a formában, sajna egyik papíromat sem tudja elfogadni. Ez volt hétfő délután. 

Kedden szerdán, csütörtökön  délutánig a Malteset kergettem, eredménytelenül.

Csütörtök késő délután csörög a telefonom, hogy ha már ennyi energiát, erőt belefeccöltem ebbe a szaros képzésbe, akkor ne menjen már kárba, pénteken reggel tudok kezdeni mint segédápoló?? 

MÁR HOGY A FENÉBE NEM???

Ma reggel 7 előtt ott voltam a Pfelegedinstnél, és egy nagyon aranyos kolleginával nekivágtunk az útnak. 

Összességében, Grundpflege, a legtöbb helyen csak besegíteni kell, de azért volt 3 fekvő beteg is. 

Viszont ma megjártam a mennyet, és a poklot is. 

Demens paciens, ahol a család mindent átalakíttatott, modernizált a papó kedvéért. Lazán a mosdókagyló szélére dobtam a száraz törölközőt, erre elindult a víz magától. 

Egy másik helyen, egy kis hidegvizet akartam engedni, aztán a kezemben maradt a csaptelep.. 

De a legjobban egy többgenerációs családnál voltam kiakadva. A lányok olyan 18 körül voltak, le nem szakadt a mobil a kezükből, csapkodták a laptopot, az anyukájuk meg ott fekszik bénán, lenyomorodva, nyakig szarosan az ágyban. Csak azt nem értettem, hogy ha ágybn fekvő, hogy tud a szénbányában is dolgozni? 
Fekete volt a bőre.. megostuk a haját, komolyan mondom, mint a kávé, olyan víz folyt le róla.. arról a szagról, meg a kupiról ne is beszéljünk, ami a lakásban volt. 

Az egyik mamókánál, azt hittem feladom... megállás nélkül mondta, de a tájszólást nyomta, levegőt sem vett.. csak csodálkoztam, hogy mikor fog kifeküdni, de nem, nyomta megállás nélkül a szöveget.. minden 10 szavát ha értettem.. 

Ichhabeheutenichtgegessenaidoooooooooslofenkonntichauchnichtaidoooooooooooooooooowischweristallesaidooooooooooooooooooo...

na bakker... Erika is aidoooooooooooooooo lett :) 

Egy másik maminál: Wasslappenlie, anzihenlie, einkremenlie, in ordnunglie :) 

Ami megijeszt, az a tájékozódás.. mert azt nem tudok..

Ha vadliba lennék, és egyenesen kellene csak délre repülni, én akkor is az északi sarkon kötnék ki.. Ok, van navim, de Anja ment mint a lökös, egyik helyről a másikra.... Anyám, borogass.. ettől félek,, nehogy Szibériában kössek ki :) 

Amugy max. du 3 ra mindig végez Ánja, most is kb igy lett volna vége, ha nem jön közbe az Übergabe. Na, ott végem lett.. a mozgás ébren tart, de csak a széken ülve, es hallgatni a mások tájszólásos beszámolóját, itt kipurcantam.. szégyen ide, vagy oda, de majd leestem a székről, mert majdnem elaludtam :) 

Ezután rohanás Josefhez enni, mert egész nap csak egy banánt ettem, meg 6 orakor egy kis kukoricapelyhet..megettem nála egy fél disznót, aztán repülés haza, gyors átöltözés, majd vágta a kutyákkal az erdőbe... 

elfáradtam :) 

és holnap reggel is megyek :) 






1 megjegyzés: