2013. november 5., kedd

Egyszer volt hol nem volt, volt egyszer egy konyhatündér :))




Most kivételesen nem rólam lesz szó :) 

Ma éjjel a franckarikás kiskutyám úgymond hagyott aludni, csak egyszer volt sürgős pisilhetnékje, de helyette alakított a mamim :) 

Uppsz, de nagyon a dolgok elébe vágtam, akik nem tudnák miről is van szó, röviden összefoglalnám: Toffyfi abszolúte nem könnyíti meg a dolgom, tegnapelőtt, az éjszaka folyamán 4* is felkeltett, hogy neki sürgős pisilhetnékje van odakint.. aminek a fele sem volt igaz, egyszerűen csak informálódni akart, kiolvasta a friss híreket kertben, szaglászott kicsit, jól érezte magát, minek következtében én kicsit megnáthásodtam, egy szál alvóspólóban kergetőztem vele a kertben, mert be sem akart jönni.. ennyi lenne az előzmény :)



Úgy hajnali  3 felé, csak hallgattam, hogy mi ez a csörgés csattogás odafent, húzkodja Lollo kifelé a fiókokat, csörömpöl a lábassal, a székkel... gondoltam, had kereskedjen magának, ha már nem tud aludni, akkor legalább foglalja el magát :)

Direkt nem mentem fel hozzá, nem akarom elkényeztetni, hogy már ugrok is, ha már csuklik egyet.. meg úgy gondolom, elég tennivalótól megszabadítottam az utóbbi időkben, had élvezze egy kicsit az önálló cselekvést.. mindegy mit csinál, de érezze úgy, ez az ő dolga, elvégre amíg nem voltam itt, addig is megvolt valahogy, hogy hogy, az már más lapra tartozik..

Had legyen kicsit szabad, ne érezze úgy, hogy már megint felügyelik, megmondják neki mit tegyen, hogy csinálja, had csináljon amit akar :) Majd reggel összetakarítom a romokat :)

Pici idő múlva, fincsi illatok csiklandozták az orrom, nnnnna, gondoltam, megéhezett, és tuti valamilyen áthatóbb, erősebb illatú dobozos húst bontott ki, és azt falatozza.. de mondjuk ez nem magyarázta meg azt a koncertet, amit a fazekakkal levágott..

De melléfogtam :) nem konzervet bontott, hanem tasakoslevest.. a Maggitól.. 


- azt kívánta meg hajnalok hajnalán.. Gyakorló (kétbalkezes) szakácsnő múltjából felrémlett neki, hogy az ilyen tasakoslöttyöt kicsinyke kis fazékba kell tenni... meg is találta..



Le tudta ollóval vágni a tasak tetejét, bele a port a fazékba, és rá a vizet.. de itt kicsit foghíjasak voltak már az emlékei, mert a liter lötty helyett csak olyan 2 decinyi vízzel engedte fel a port.. aztán feltenni a főzőlapra, és főzni kicsit..no, még ezzel is elboldogult :)

Még az is bevillant neki, hogy meg kellene kavargatni a kutyvaszt, egyszer jobbra, egyszer balra, csak igazságosan, nehogy elszédüljön..ezért kivett a fiókból egy fakanalt, de ha agyonütnek sem fogom tudni megmondani, hogy miért pont arra a fakanálra esett a választása, amit végül is kiválasztott :))




-  Na náááááááá, hogy a nagy fakanál az istennek sem akart megállni a kisfazékban..

-  Na náááááááá, hogy a gravitációnak engedelmeskedve, akárhányszor megpróbálta visszatenni a kisedénybe, azt mindíg kifordult belőle.. 

-  Na náááááááá, hogy ahányszor kipenderült, annyiszor lötyölte ki a fazekocskájából azt a picinyke vizet.. 

A végén sókoncentrátumot evett, és meg is állapította reggel, hogy ez a Maggi cég sem az igazi már, elfelejtették hogy kell a rendes levest csinálni.. bezzeg az ő idejében... milyen finom is volt akkoriban :))


Gyönyörű szép további napot kívánok mindenkinek, eső menteset :)) 




1 megjegyzés:

  1. Hát ezen a kutyus dolgon kuncogtam rendesen. (1 törpeuszik van). A leves főzést is szívesen végig néztem volna. Imádom amikor alkotnak.

    VálaszTörlés